1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi puhelin 200-400€

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Kiinnostaa 15.08.2013.

  1. Kiinnostaa

    Kiinnostaa Member

    Liittynyt:
    15.01.2012
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kattellu tässä uutta puhelinta jo jonkin aikaa. Semmonen mahollisimman tehokas mutta ei kuitenkaan liian kallis eli ihan max on toi 400€. Oon kattellu näitä muitten tekemiä aiheita ja ei oo tullu vielä vastaan semmosta TOI MULLE puhelinta. Mutta tässä ois nää mitä mä oon kattellu ja havainnu suht koht hyviksi? ainakin teknisten tietojen perusteella:

    LG Optimus 4X HD P880
    Huawei Ascend P6 (Parhaimman näkönen)
    Sony Xperia V LT25i
    Sony Xperia L
    Huawei Ascend P2
    LG Optimus F5 P875

    Onkohan noista yhestäkää yhtään mihinkään? Kertokaapa te jotka tiedätte asiasta jotain. Ja ulkomailta en rupea tilaamaan. Kysykää jos on jotain mitä tarvitsee tietää.

    PS. Ei mieluusti Nokiaa tai Samsungia (Jotenkin kyllästyny niihin, mutta saa ehdottaa jos on perusteluja et miks)
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    LG mallit unohtaisin omien kokemusten takia. Lähinnä päivitystuen takia koska LG Optimus 2X malliin tuli 4.0 päivitys reilusti myöhässä eikä sille ole luvassa enää uudempaa.

    Poikkeuksena Nexus 4 malli koska siinä on "puhdas Android" eli siinä ei ole valmistajan omia ohjelmia tai käyttöliittymiä.

    Jos Saksasta tilaaminen onnistuu niin Nexus 4 saisi tuohon hintaluokkaan: http://www.saturn.de/mcs/product/LG...isting&etcc_ori=Idealo.de&et_lid=23&et_cid=16

    Tai SGS3 4G malli: http://www.gigantti.fi/product/puhe...K/samsung-galaxy-s3-i9305-4g-alypuhelin-musta

    Sekin on hyvä vaihtoehto. Itselläni on tuosta 3G malli ja olen ollut siihen tyytyväinen. Samsung on laadukas merkki ja käyttöliittymältään hyvä.

    Mutta noista sinun vaihtoehdoista ottaisin tuon Sonyn V mallin.
     
  4. Kiinnostaa

    Kiinnostaa Member

    Liittynyt:
    15.01.2012
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Entäs toi Huawei? Mitä sanoisit siittä?
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Noi Huawei mallit ovat ominaisuuksiltaan melko tasaiset. Lähinnä tuossa P2 mallissa olisi parempi kamera, sisäisen muistin määrä, 4G mutta taas P6 mallissa olisi suurempi keskusmuistinmäärä mutta ei 4G ominaisuutta.

    Huawein päivitystuesta en ole täysin varma.

    Itse kävisin testaamassa näitä malleja myymälässä sillä käyttöliittymä/matereaalit eroavat toisistaan.
     

Jaa tämä sivu