1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Xperia SP vs. LG Optimus 4X HD

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Joum 30.07.2013.

  1. Joum

    Joum Newbie

    Liittynyt:
    30.07.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Elikkäs olen uutta puhelinta ostamassa, ja olen kahden vaiheilla, joko Sonyn Xperia SP tai LG Optimus 4X HD.

    Puhelin tulee jokapäiväiseen käyttöön, joten se saisi toimia sujuvasti ilman mitään takkuilua. Nettiäkin selailen puhelimella päivittäin, ja näin ollen netinkäytön pitäisi olla sulavaa ja helppoa.

    Ja plussaa tietenkin olisi jos puhelin vähän kestäisi pieniä kolhuja ja pudotuksia.

    Ongelmana vain on, etten osaa päättää kumman puhelimen haluan. Auttakaa!
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2013
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Noista ostaisin LG mallin vaikka sen tuki voi olla huonompi. Siitä löytyy nopeampi suoritin, enemmän sisäistä muistia, suurempi näyttö.
     
  4. mikkui792

    mikkui792 Newbie

    Liittynyt:
    29.07.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tuo on kyllä hieman vaikea kysymys. Vaikka LG Optimus 4X on huomattavasti nopeampi, ero ei ole maailmaman suurin. Sonyyn tulisi vieläpä kaikista uusin ohjelmisto 4.3, mutta sitä joutuu toden näköisemmin odottamaan. LG:hen ei enää tule päivityksiä, nykyisen 4.1 jälkeen. Näytöt ovat käytännössä yhtä hyviä. SP malliin joutuu vain hankkimaan muistikortin, sisäistä tilaa kun ei paljon ole. Molemmat ovat erittäin nopeita, joten päätös on sinun. Mutta itse valitsisin SP:en uudemman ohjelmiston, ja tarpeeksi nopean suorittimen tähden.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Tai onhan olemassa muitakin vaihtoehtoja samaan hintaluokkaan kuten S3 4G.
     

Jaa tämä sivu