1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Omnia W I8350 vs. Nokia N8 vs. 350€

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Number28 01.01.2012.

  1. Number28

    Number28 Member

    Liittynyt:
    15.11.2009
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!

    Olen ostamassa uutta puhelinta ja kovan taustatyön jälkeen olen näiden kahden puhelimen välillä ja nyt arvon palstaveljet tarvitsisin apuanne!

    Samsungissa minua kiehtoisi uusi Windowsin käyttis, mikä vaikuttaa erittäin hyvältä, kun netistä olen kuvia katsellut ja kokemuksia lukenut ja Marketplacesta sovelluksiakin näyttäisi jo mukavasti löytyvän. Hintaa Omnia W:llä esim. Gigantissa on 368€. Suurin kysymysmerkki tällä hetkellä on kameran mahdollinen heikkous sekä se, ettei luuriin saa muistikorttia vaan minun täytyy käsin siirtää vanhalta puhelimelta tietokoneen kautta tiedostoja, ellen ala bluetoothilla leikkimään. Pystynkö päivittämään 7.5 (Mangon) esim. Windows 8:n, kun se tulee?

    Nokia on tietenkin Nokia, tuttu ja turvallinen valinta. Vanha puhelimeni on ollut Nokia 5800 MusicXpress, mutta tuntuu että olisi aika jo vaihtaa maailmaa muutaman nokialaisen jälkeen vai onko Symbian^3 todellakin mullistava ja erilainen, joka on syy pysyä Nokiassa? Tuleekohan Windows suurimmaksi käyttöjärjestelmäksi heti Androidin jälkeen ja vaikuttaisiko se myös sovelluskehitykseen, kuten päivityksiinkin. Kamera on tietenkin aivan priimaa kyseisessä puhelimessa, onko se kuitenkaan syy ostaa puhelinta? Lisäksi puhelimessahan olisi HDMI-liitin, teenköhän sillä kuitenkaan ikinä mitään...

    Muitakin puhelimia saa ehdottaa samasta hintaluokasta, 350€ on kuitenkin yläraja.

    Vastauksista syvästi kumartaen, Numperi
     
    Viimeksi muokattu: 01.01.2012
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Nokia N8 puhelimessa on tällähetkellä paras kännykkäkamera.. se tosin muuttuu pian: http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2011/12/1460246/onko-tassa-nokia-n8n-seuraaja

    Eli jos haluat huippukameran niin osta toi Nokia N8 seuraaja. ( Joka tulee varmaankin tänävuonna)

    Android tulee pysymään 1 sijalla ja toista sijaa ei vielä kukaan tiedä. Symbian 3 ei tuo paljon lisäarvoa. Nokia kyllä päivittää sen ulkoasua uuteen uskoon.
     
  4. oTB

    oTB Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2011
    Viestejä:
    207
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sanoisin että Nokia N8.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ei Nokia N8 kannata enää ostaa.... Jos siitä on kerran piakkoin tulossa parannettu malli....
     
  6. pc2

    pc2 Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2011
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Qwerty141

    Qwerty141 Member

    Liittynyt:
    27.04.2010
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Samsung Omnia W todellakin!

    Windows Phone 7 nyt vain lyhykäisyydessään on mahtava. Ainakin mikäli vertailet Symbianiin, Belleä en ole testaillut, mutta kuitenkin. Tietenkin mikäli kameraa arvostat paljon puhelimessasi niin N8/seuraaja muissa ominaisuuksissa ja helppokäyttöoisyydessä Omnia W hallitsee melko suvereenisti ainakin omasta mielestäni.
     
  8. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Puhelin itsessään tuntuu hyvältä ja loogiselta käyttää.. Omassa kapulassa vaan taitaa olla vikaa kun korvakaiuttimesta ei kuulu yhtään mitään. Kaiutin toiminnon kautta pystyy puhumaan mutta toinen ei toimi. Ostin tänään ja taitaa mennä palautukseen heti maanantaina.
     

Jaa tämä sivu