Eli hajos Nokian N900 ja nyt tarvittaisiin vastaavan laista kapulaa tilalle. Olen miettinyt halpa versio Nokian lumiasta. Kuulostaako hyvältä? Budjetti olis <350e. Ehdotuksia?
Nokia N9. Sen saa käytettynä alle 300 eurolla: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=nokia+n9&x=0&y=0 Nokia N9 mallissa olisi Meego ja siihen pystyy asentamaan Android 4.0 Meegon rinnalle.
Itse sorruin N900:n jälkeen Androidiin ja Samsung Galaxy S+:aan. Tällä hetkellä ostaisin ehdottomasti N9:n jonka saa Gigantista 16Gb versiona 299eur hintaan. Nokian lumia olisi myös yksi vaihtoehto, mutta koska olen Linux käyttäjä M$:n tuotteet putoavat pois vaihtoehdoista (koska eivät toimi hyvin yhteen vaihtoehto käyttisten kanssa).
Kyllä ne alkaa pärjäämään mutta ainakin itse en pidä WP7 käyttöliittymästä ja esimerkiksi flashin puuttumisesta. Oman soittoäänen vaihto on myös monen vaiheen takana.
N9 irtoaa jo uutenakin alle 300 euron. Ainakin Gigantti myy hintaan 299 ja taisi olla DNA:llakin samaan hintaan. Luultavasti muualtakin irtoaa ainakin lähes tuohon hintaan.