Olen tässä nyt uutta kännykkää ostamassa, kun vanha puhelin antaa tässä viimeisiään. Käytin tuossa viikon verran kaverin iPhone 3G:tä ja ihastuin puhelimen kosketusnäyttöön ja olen nyt päättänyt, että seuraava puhelimeni saa luvan olla kosketusnäyttöinen. Mitä vähemmän nappuloita sen parempi. Olen tässä HTC HD2;sta katsellut kun ystäväni sitä hehkutti minulle, ja iPhone4 puhelinta mikä on järin kallis... Yleistä mielipidettä olisi kiva kuulla näistä markinoilla pyörivistä kosketusnäyttö puhelimista ja käyttöjärjestelmistä kun ne ovat vähän vieraita minulle. Puhelimen Internet selain ohjelmisto saisi toimia mahdollisimman hyvin. ps. Mielummin kallista ja laadukasta kun paskaa ja halpaa.
Itse omistan HTC HD2 puhelimen ja voin lämpimästi suositella, kestävä ja erittäin hyvin toimiva puhelin ei ole pahempia bugeja ja sovelluksiakin löytyy ihan kivasti. Netin selaaminen puhelimella on vaivatonta. Puhelimesta löytyy monia muitakin hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten WiFi, Wifi Router, GPS, Google Maps ym.
Oon katellu tommost Nokia 5800 expressmusic ja näyttäs ihan hyvältä. Misätähä suomesta ton sais halvimmalla?
En vitti uutta aihetta tehä niin mikäs ois paras kosketusnäyttö puhelin max budjetti 300e? Oon kattellu tota wildfiree ja samsungin galaxy 3, kumpi noist ois parempi vai onko jotain muuta parempaa?