Juu eli uusi puhelin hankinnassa,hinta mielellään alle 300e. Nykyissessä puhelimessa on android ja ei siitä mitään valitettavaa, joten seuraavakin saisi mielellään olla android. Olen Sonyn xperia P:tä katsellut, mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi? tässä tärkeimmät ominaisuudet: -tuplaydin prosessori -väh. 8mpix kamera -väh. 4" näyttö
galaxy s2 taitaa vieläkin tuossa hinta luokassa olla paras vaihtoehto, saattaa kyllä mennä hieman yli budjetin riippuen kaupasta.
Minäkin suosittelen SGS2 mallia. Siihen on tulossa Android 4.1 päivitys joka päivittää Samsungin käyttöliittymän samanlaiseksi kuin SGS3 mallissa.
En ole aivan varma, mutta luulen että se käyttöliittymä tulee myös siihenkin. http://fi-fi.facebook.com/SamsungSuomi/app_166104340148876 ( Note siis saa Android 4.1 päivityksen)
Tämä täyttäisi kaikki vaatimuksesi ja tuohon on tullut juurikin tuo Android 4.0 (ICS) päivitys, jonka saa pienellä vaivalla asennettua, mutta toisaalta pienellä panostuksella saa jo tuuon S2:n, jossa hivenen tehokkaampi prossu ja näyttö, mutta ei tämäkään huono ole!
Itse en enää suosittele LG ostamista. Tuo 4.0 jaa todennäköisesti sen viimeiseksi päivitykseksi ja esimerkiksi SGS2 olisi paljon parempi vaihtoehto.