1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jollan tuleva luuri vaiko HTC One Mini?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Jeva 31.05.2013.

  1. Jeva

    Jeva Member

    Liittynyt:
    01.02.2008
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!

    Olen hieman kahden vaiheilla. Eihän tässä vähään aikaan vielä tarvitsisi mitään päättää, mutta muiden mielipiteitä kaipaisin.
    Eli Jollan luuri kiinnostaisi ihan käyttöjärjestelmän osalta, mutta HTC:n luuri taas alumiinikuoren, designin ja omien kokemusten pohjalta.

    Tämän hetkisten tietojen mukaan siis:
    -Molemmissa tuplaydin suoritin
    -One Minissä sama Ultapixel kamera kuin isoveljessään, Jollassa "perus" 8mpix
    -Molemmissa 16gb tallennustilaa, jollassa muistikorttipaikka ja One Minissä ei välttämättä
    -One Minissä 2gb RAM:ia, Jollassa oletettavasti 1gb
    -One Minissä 4,3" HD, Jollassa 4,5" HD näillänäkymin(?)
    -Hinta lienee molemmissa siinä 300-400 euron hujakoilla
    -HTC:n saisi jo kesällä ja Jollaa joutuisi odottamaan vielä jouluun

    Käyttö on lähinnä perus nettisurffailua, tekstaamista ja puheluita. Pelejä ei tule puhelimella pahemmin pelailtua ainakaan tällä hetkellä.
    Tykkään kuitenkin säätää kaikkea mahdollista, niin tuo HTC one mini tulisi ensimmäisenä ainakin rootattua. Tuosta meegosta taasen on paha sanoa tarvitseeko sitä mitenkään unlockata että pääsee järjestelmään käsiksi. Voisi luulla ainakin.

    Parhaillaan käytössä Sony Xperia Sola. Jotenkin vain houkuttaisi vähän laadukkaamman oloinen luuri saada, kun tämä on vähän muovisen oloinen.. Suht siistissä kunnossa kun on, niin tästä voisi sen 100e saada?

    Kumman itse valitsisit näiden tietojen pohjalta?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Ota htc mini ja toivo että siihen portataan sailfish OS niin saat "molemmat" :)
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    HTC Minin ostaisin. Jolla mallia ei ole vielä tullut myyntiin eikä siitä ole tehty kattavia testejä joista selviää hyvät ja huonon puolet.
     
  5. himpo

    himpo Member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Ota Jolla Jolla, jos ei muuta niin 20 vuoden päästä voit sanoa että sinulla oli se, hyvä vai huono asia? Se selviää sitten ;)

    Vaimo sanoi minulle että saan ostaa Jollan, enkä edes kysynyt lupaa kun oletin etten kuitenkaan saisi. Olen omistanut vain Nokian puhelimia vuodesta 1998 mutta lumiat jää hankkimatta sillä vaihdan Suomenhevosta ;)
     
  6. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jolla on vielä hieman epävarma ostos, mutta voihan sen hankinnan tietysti perustella suomalaisten kannattamisella :)

    Itse hankkisin HTC:n - vaikka Jollakin kiinnostaa.
     
  7. Jeva

    Jeva Member

    Liittynyt:
    01.02.2008
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noh... Tuli tuohon htc oneen tutustuttua kun tuon minin pitäisi pitkälti samankaltainen olla...
    Huonoksi onnekseni tilillä olikin jonkinverran rahaa, muttei ole enää. Noh, kerrankos sitä kalliin luurin ostaa :D
     

Jaa tämä sivu