Etsinnässä on siis hyvä kännykkä n. alle 300e. Kännykän ominaisuuksista hyvät internet-ominaisuudet ja kosketusnäyttö plussaa. Itse olen päätynyt kolmeen vaihtoehtoon tällä hetkellä, jotka ovat Nokia C6, Nokia X6 ja HTC Wildfire. Osaisiko joku suositella erityisesti jotain näistä, tai muitakin kännyköitä? Kiitos!
X6 ei ole hyvä. Kokemusta on. HTC Wildfire näyttö ei ole paras mahdollinen mielestäni. Nokia C6 vaikuttaa hyvältä ja sen ottaisin.
Älä vielä hanki sitä Nokia C6. Siitä tulee uusi malli, jossa on jo Symbian 3. Nykyisessä on tavan s60.
Itse ottaisin nokialaisen, koska olen nokian käyttäjä. Eli en osaa sanoa, kumpi on parempi. Itse pidän nokian käyttöliitymästä, mutta androidia en ole testannut.
Oon ollu Wildfire:n käyttäjä kesästä asti, ja sanon vaan että on tosi hyvä puhelin. Miinuksena tullut vastaan vaan kamera, näyttö ja alitehoinen prosessori.
Wildfire ollu itelläkin kesästä asti ja eipä siitä varsinaisesti pahaa sanottavaa ole. Nätisti toimii. Ainakin peruskäyttöön prossuteho on riittänyt, pelejä en puhelimella harrasta. Näytön resoluutio melko alhainen, mutta eipä tuokaan ole itseä haitannut.
Osta C6-01, uus symbian 3 on ja tarkka näyttö verrattuna wildfireen. Prossustakin löytyy riittävästi tehoa joten eiköhän tuo tohon hintaan ole paras. Wildfirekään ei kyllä ole huono ostos.
Jos haluaa Androidin ihmeelliseen maailman tutustua vielä Wildfireä halvemmalla niin ZTE Blade saattaisi myös olla yksi vaihtoehto.
Jos käytetyt ei pelota niin kannattaa myös harkita sellaista. Esim. HTC Desireä saa johonkin 300€ pintaan käytettynä. Hyviä paikkoja tsekkailla käytettyjä ovat huuto.net ja matkapuhelinfoorumin myydään palsta.
SURKEA prosessori ARM 11 434 Mhz, 128Mt RAM-muistia (Paljon halvemmassa Bladessa on sitä yli 3 kertaa enemmän.) TFT-näyttö ( odottaisin n.500e puhelimelta vähintään AMOLED) Teknisiltä ominaisuuksilta vaikutta n.100e puhelimelta,joten EI