Mikä olisi tähän Hintahaitariin paras vaihtoehto hintalaatu suhteeltaan? olen miettinyt Sonyn 400-600e malleja olisiko niissä hyviä vvaihtoehtoja? sITTEN Nexus 5 saisi jo alle 400euron jopa suomesta mutta 5 tuuman näyttö ja itsellä suurin puhelin siinä ollut 4,3tuuman näyttö. Ehdottakaa tuohon hintaluokkaan minulle uusi hyvä puhelin. Puhelimessa olisi hyvä olla: Erinomainen kamera mielellään Parempi kuin S4 kamera, 4 Ydin prossu uudella järjestelmäpiirillä, Hyvä näyttö, yksinkertaistuna minulla oli Samsung galaxy s4 viikon mutta kyllästyin. näyttökin oli aika iso ennen oli 4,3 tuumainen. Ehdtoelkaa kiitos jo etukäteen!
Nexus 5 mallin ainoa huonopuoli on akunkesto ja hidas tallennusmuisti. Muutoin se on hyvä vaihtoehto.
HTC Desiren jälkeen Nexus 5 ei tuottanut kooltaan mitään ongelmaa. akku kestää kevyesti 24h omassani 4h näyttöajalla. Ei ole vielä pettymystä tuottanut missään tilanteessa.
http://kannykkani.com/product_info....+3G+16Gt+Harmaa+Halvin+hinta+(GT-N7100RWDNEE) Tuossa vanha malli halvalla!