*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Systemastoren sivu ei aukea - iPhone4

Tässä viestiketjussa on 3 viestiä.

Hei!
Omistan iPhone 4:n ja minulla on sattunut sellainen ongelma Systemastoren nettisivun kanssa, että se ei aukea. Tämä alkoin noin kuukausi sitten. Ennen se oli toiminut ongelmitta, mutta yhtäkkiä sivu ei auennutkaan ja tuli vain viesti: "palvelin ei vastaa". Muiden sivujen kanssa (missä olen käynyt) ei ole tullut vastaavia ongelmia. Apua kiitos?

Pöytäkone: i5-3570k <>True Spirit 120 <> Asrock Z77 Pro3 <> Palit GTX 570 SP <> 8GB <> SMG F3 1TB <> SMG 830 Series 128GB-SSD <> Fractal Design R4 <> XFX 550W <> Windows 7 Home Premium

Lisälaitteet: Logitech G500 <> DELL U2412M <> Superlux HD 330 <> QPAD MK-50

Ja tietty löytyy nuhapumppu HP 530 läppärikin myös
▼▼ Tässä viestiketjussa on 2 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PC_Forever:
Hei!
Omistan iPhone 4:n ja minulla on sattunut sellainen ongelma Systemastoren nettisivun kanssa, että se ei aukea. Tämä alkoin noin kuukausi sitten. Ennen se oli toiminut ongelmitta, mutta yhtäkkiä sivu ei auennutkaan ja tuli vain viesti: "palvelin ei vastaa". Muiden sivujen kanssa (missä olen käynyt) ei ole tullut vastaavia ongelmia. Apua kiitos?
Ei kai palveluntarjoaja ole sattumoisin kymp? Itsellä eivät systeman sivut ole toimineet n. vuoteen enään kympin netillä millään koneella, mikäli en wlaniin puhelinta kirjaa toimivat hyvin mobiilidatalla.
En käytä kymppiä...

Pöytäkone: i5-3570k <>True Spirit 120 <> Asrock Z77 Pro3 <> Palit GTX 570 SP <> 8GB <> SMG F3 1TB <> SMG 830 Series 128GB-SSD <> Fractal Design R4 <> XFX 550W <> Windows 7 Home Premium

Lisälaitteet: Logitech G500 <> DELL U2412M <> Superlux HD 330 <> QPAD MK-50

Ja tietty löytyy nuhapumppu HP 530 läppärikin myös
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.