*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Pakkanen?

Tässä viestiketjussa on 7 viestiä.

Oisko jo iphone 5 kokemuksia pakkasessa?
Näyttääkö talletetut tiedostot pdf,word,exel?
▼▼ Tässä viestiketjussa on 6 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti varmri-4:
Vitosen hyytymisestä en osaa sanoa mutta nelonen hyytyy ainakin helposti pakkasella.
http://www.mikropc.net/vertailut/iphone...kasessa/a763211

http://www.apple.com/fi/iphone/specs.html
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.12.2012 @ 16:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti varmri-4:
Morjesta,

Löysin googlen avulla kysymyksesi ja päätin lähteä vastaamaan.

Tähän alkuun tuosta pakkasenkestävyydestä, eikai toi iPhone5 ole sen parempi tai huonompi kuin muutkaan nykypuhelimet. En ole itse testannut pakkasessa tuota, mutta eiköhän tässä kun talvi etenee niin saada ihan oikeita kokemuksia.

Word/excel/PDF-filut aukeavat hyvin iPhone 5:lla, sitä varten ei tarvitse erillisiä appseja yms. Joten tuosta on erittäin paljon myös työkäyttöön :)

Tero@SoneraPartio
Minun mielestä tuo nelosen pakkasella hyytymiset ovat kusetusta.
Oma neloseni oli 30 asteen pakkasella eikä tapahtunut kummempaa. Näyttö "huurtui" vähän kun pelasi jotain peliä sillä.

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
Joo eipä omakaan nelonen oo hyytyny.. Ei ees -30 asteen pakkasilla ollu havaittavissa mitää ongelmia..

Vaikeasti selitettävässä suhteessa Windowsin kanssa
Jos laite ei toimi asianmukaisesti,siitä on reklamoitava myyjä/laitteen valmistaja tahoa. Tuntuu vähän kaukaa haetulta että pitäs pitää varalla Nokia 3310:piä jos sattuu hätätilanne ja se paras puhelin tekee jumin.

Asus M2N 32 WS Pro| Win7 Ultimate 64bit retail| AMD Ahtlon 6400+ 64x2 Dual-Core| Asus 8800 gts 320 mb | Buffalo DDR2 800Mhz 4GB| Benq, G2420hdbl 24 Full HD LED-näyttö | WD VELOCIRAPTOR 300GB SATAII 10KRPM 16MB|Ulk Seagate 320GB 7200| CFT-650CS| DSL| - anysee E30C plus| Logitech Z-10| Logitech 510 näppis| Logitch 9000 Webcam| Samsung DVD RAM X 2| LG DVD RAM DVD| Dual RW 8x| APC 700 VA UPS| Zalman RESERATOR-XT-TI| Internet weather station sääasema:|Asus X70 AC-Samsung 42" plasma|Elisa-Viihde 100/10Mb| F-secure
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joensuu:
Jos laite ei toimi asianmukaisesti,siitä on reklamoitava myyjä/laitteen valmistaja tahoa.

Jos oikein muistan että jos on pitänyt sallitun lämpötilarajan yli puhelinta niin siitä menee takuu. Mutta jos toimimasta lakkaa niin sitten jälleenmyyjän kanssa juttusille..

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.