olen ostamassa Iphone 3gs tai n900 kumpi minun kannattaisi ostaa ekaksi älypuhelimekseni ja mitä - ja + näisä puhelimissa on :?
Taas, joku joka ei jaksa edes katsoa uusinta aivan samasta aiheesta tehtyä viestiä... vois samantien pistää lukkoon koko ketjun... Ja tässä aihe, jos et itse jaksa etsiä...
Ostat sen minkä lystäät, sitä ei voi muut sun pulesta päättää, kun et edes kerro mitä ominaisuuksi haluat/tarvitset/käytät.
Jos nyt luettelisit alkuun, että mihin puhelinta tarvitset, millanen käyttäjä olet (osaatko/haluatko oppia modaamaan esim. käyttiksen ulkoasua tjms), mitä asioita pidät tärkeinä (esim. akkukesto, musiikki, videot etc) jne jne. Eli luettele kaikki mikä saattaa vähänkin vaikuttaa valintaa ni kattellaa sit uusiks.
tuota olen ylä-asteella ja kuuntelen paljon nappi kuulokkeilla musaa kännykästä sitten surfafilen joskus netissä akun pitäisi kestää kauan koska en oikein muista ladata koskaan ja minun nykyisessä paskassa kännykässä menee akku melkeen heti loppuun joten eli akku,musa ja pieni surffailu ovat ne pää asiat tietenkin viestien laitto on tosi tärkeää ja mieluiten aika helppo käyttöinen ettei hirveästi tarvitse kaikkia ettiä sieltä puhelimen uumenista ps otan aika paljon kuvia ja välillä videoita ja pitäisi olla hyvä näyttö niitten katseluun ja aika hyvä kamera niitten ottamiseen
Osta vaikka samsung galaxy s. Siinä on hyvä kamera puhelimen kameraksi. Kannattaa myös katsoa Nokia N8, jossa on vielä parempi kamera.
Jos kerran kuvia otat, niin hommaa kuule digipokkari erikseen. Mikä tahansa digipokkari vie minkä tahansa kännykän kameran 100-0. Tuon surfailun takia ottaisin ehkä puhelimen missä olisi WLAN, tai sitten tuon matkanetin.
Kaikissa tähän asti esitetyissä puhelimissa on wi-fi eli se WLAN. SGS, n900, iphone, n8, desire... http://conversations.nokia.com/2010...xel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/ Ihan kelvollista kännykkäkameraksi Saa nähdä miten hämärässä toimii ilman salamaa... E: Suosittelen, että menet kauppaan räpläämään puhelimia. Verkkokauppa comissa on kaikki paitsi N8 esillä (ainakin pirkkalassa). Valitse sitten. Suosittelen edelleen Samsung galaxy s tai HTC desireä. Itse pitäisi kanssa päättää noiden välillä
Mutta eikös nuo samsungit ole todella vaikea käyttöisiä ainakin tälläistä olen kuullut kavereiltani joilla minun mielestäni on ollut samsungin puhelimet joten en tiedä jos asia on näin niin en varmaan osaisi samsungia käyttää
Samsungin muut varmaan ovatkin, mutta galaxy s on erikoistapaus, koska siinä on googlen Android- käyttöjärjestelmä. Eli sama kuin HTC desiressä. Kannattaa ehdottomasti mennä räpeltään niitä sinne kauppaan ja kysellä sen jälkeen, jos on enää mitään kyseltävää. Tuossa video galaxy s:n androidista: http://www.youtube.com/watch?v=Ce_oEzSosic&feature=related ja monta muuta siellä sivulla
okei mutta jos olisi vain kolme vaihto ehtoa niin mikä minun näistä pitäisi ottaa sinun mielestäsi? N97,N900 vai Iphone 3g s