1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iphone jenkeistä?

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Guru23 04.10.2009.

  1. Guru23

    Guru23 Member

    Liittynyt:
    07.04.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro, tämmöstä kyselisin, eli jos kaveri tuo mulle Iphonen jenkeistä, mitä kaikkea siihen tarvitsee tehdä että saan sen toimimaan suomessa? Nykyinen liittymäni on Telefinland, saanko sen pelaamaan Iphonen kanssa?
    Löytyykö netistä selkeitä ohjeita ym tarvittava että saan puhelimen pelittämään? Kiitos
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2009
  2.  
  3. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Netistä löytyypi paljon hyviä ohjeita unlockkaukseen ja jailbreikkaukseen. Esim. tuossa ohje iPhone 2G:lle. Samaiselta sivulta löytyypi myös ohjeita 3G ja 3GS:lle

    Kunhan vaan tekee ohjeiden mukaan niin helppoahan tuo on. Mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ päivitä puhelintasi 3.1 softaan iTunesissa.
     
  4. pgapro

    pgapro Member

    Liittynyt:
    09.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsenikin olisi tarkoitus hakea jenkkilän matkalta Iphone, mutta jos sen unlockkaa niin meneekö siinä takuu, vai säilyykö se jos Iphonen vain resetoi enne huoltoon viemistä. Ja vielä jos sen unlockkaa niin kannattaako käyttää dev tiimin ultrasnowta vai onko maksullinen versio parmpi.
    (itse en oikein luota maksullisiin, haiskahtaa jotenkin huijaukselta)
     
  5. Guru23

    Guru23 Member

    Liittynyt:
    07.04.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia, muuta ei siis tarvitse tehdä että toimii? Eiköhän noitten ohjeitten avulla onnistu. Pitää kokeilla kuhan saa luurin käteen (jos saa) :D
     
  6. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Takuu ei välttämättä mene (EN KUITENKAA OLE VARMA, JOTEN EN OTA VASTUUTA) koska softan saa aina palautettua alkuperäiseen iTunesin avulla.

    Itse käytän redsnow nimistä ohjelmaa.
     

Jaa tämä sivu