*

AfterDawn.com Keskustelualueet

iPhone 4S ongelma

Tässä viestiketjussa on 5 viestiä.

Elikkä siis, hommasin iphone 4s 16gb ja kärsin monien muiden tapaan akkuongelmasta.
Ongelman piti korjaantua 5.0.1 päivityksellä, kuten monilla kävikin, mutta minulla ei.
Akkuni kuluu täysin samaa tahtia kuin ennenkin, eli työpäiväni 8h aikana akusta kuluu noin 75% ja puhelin lukittuna 99%
ajasta.
Mitä pitäisi tehdä? Marssinko lähimpään apple liikkeeseen ja vaadin uutta puhelinta vai mitä?
Kiitos jo etukäteen!

▼▼ Tässä viestiketjussa on 4 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Suosittelen käymään liikkeessä. Kyllähän uusi puhelin ilman muuta annettava, elleivät sitten osaa korjata vikaa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.11.2011 @ 20:42
Minulla on Nokia n9 joka on maailman paraspuhelin nyt ja aina.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pallopaa10:
Minulla on Nokia n9 joka on maailman paraspuhelin nyt ja aina.
Jopas vitsin murjaisit. Ihme N9 mainostusta täällä.
Onkos GPRS(Paikannuspalvelut) ja Wlanit päällä? Ne kannattaa ainakin disabloida silloin kun ei tarvitse, syövät akkua tuhottomasti. Oma IP4S akku kestää n. 2 päivää peruskäytöllä nuo disabloituna silloin kun en tarvitse.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.3.2012 @ 12:18

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.