1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iphone 4 näytön vaihtaminen

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi fkbb 12.07.2012.

  1. fkbb

    fkbb Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iphone 4:stäni on näyttö sirpaleina, ja tarvitsisinkin nyt neuvoa, että minkälaisen vaihtolasin tilaan.

    Kosketusnäyttö itsessään siis toimii moitteetta, mutta lasi on hajalla. Olen lukenut että pelkän lasin vaihtaminen on mahdotonta.
    Seuraa kaksi linkkiä. Sanokaa kumman joudun tilaamaan. Näin elektroniikka-alalle kouluttautuneena näytön vaihto onnistuu kyllä.

    Tilaanko siis tämän..: http://dx.com/p/replacement-touch-s...ly-tools-kit-for-iphone-4-black-93820?item=48

    ...vai tämän: http://www.klc.fi/fin/tuotteet/iPhone-4-Varaosat/iPhone-4-nayttomoduli-ja-digitizer-musta
     
    Viimeksi muokattu: 12.07.2012
  2.  
  3. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. fkbb

    fkbb Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli onnistuuko siis pelkän tuon osan vaihtaminen?
     
  5. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näyttö ja lasi on liimattu yhteen, kiitos ahneen ja ylimielisen Applen. Näytön irroittaminen ehjänä on vaativaa. Osta kerralla näyttö ja lasi, ei tule ongelmia :). Kallishan se on mutta niin on puhelinkin...
     
  6. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on oma vika kun tiputtaa puhelimen lattialle, ei
    Applen vika..
     
  7. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Apple haluaa nostaa korjauskustannuksia -> lisää tuottoa. Oletkos muuten sattunut lukemaan Applen patenttikiistoista? Ultrabookin alaosan kaarevuus on patentoitu Applelle. Tuntuu, että Apple elää patenteilla ja "edullisella" iPhonella. Apple oli ennen hyviä tuotteita valmistava, nykyään Apple tekee vain muotituotteita.

    Täällä vaihdettu halpaan 4.1" puhelimeen kosketuslasi, eikä tullut kalliiksi, kiitos kiinalaisten.
     
  8. fkbb

    fkbb Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  9. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, mutta mites on tuon näytön resoluutio tms.? Eipä taida vastata oikein alkuperäistä näyttöä. Muuten iPhonen hinta olisi paaaaaaljon alempana (tai ei, otetaan lisää voittoa, hehehee).
    Ainoa hyöty tuosta lasin ja näytön liimauksesta, on ettei pölyä keräänny väliin (ja rahallinen tietty).
     
  10. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuules pcnero tuo sun päteminen saa riittää, ja mun mielestä tuo näyttö on sopiva iPhone 4 puhelimen kanssa ja eiköhän tämäkin asia ole jo loppuun käsitelty..
     
  11. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Älä nyt hermostu. Varmastihan se sopii iPhoneen, mutta näytön värit ja nämä eivät ole yhtä hyviä kuin alkuperäisessä. Ja puhuin ihan realisesti Applesta tässä, lähes kukaan iPhonen omistajista ei pysty myöntämään Applen ahneutta, oikeasti, kuten sinäkään. Tuntuu typerältä ajatukselta tuhlata about 599€ johku muotipuhelimeen, jossa on vain 3,5" näyttö ja turha käyttösysteemi. Tällä hetkellä käytössä Star X18i ja en vaihtais mistään hinnasta iPhoneen.
     
  12. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    https://kauppa.tele.fi/telefinland/valikoima/puhelin.aspx?PhoneName=iPhone+4+8GB
    Tuolla 384€ ja ei mikään about 599€
    Ensinnäkin minä käytän tätä puhelinta siksi koska tähän saa käytännöllisiä/hyödyllisiä sovelluksia, Androidhan se on lässytystä..
    Toisena tuo Ebayn kuva on otettu googlesta tai piirretty kuvankäsittelyohjelmalla..
     
  13. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt puhuttiin puhelimesta, ei mistään sopimuksesta, johon tulee liittymä, ja toiseksi 8gb:n muistilla ei tee mitään, 16gb on jo kohtuullinen määrä. Ai niin, eihän tuohon saanutkaan lisää muistia, eli 64gb saman tien. Ja 5 megapikselin kamera on tänäpäivänä huono hankinta, S malli parempi. Ja minulla ei ole varaa mitää sopimuksia tehdä, kertaheitolla maksan uuden puhelimen ja sillä sipuli. Eihän tuossa ole työpöytääkään, se on yhdistetty valikkoon. Typerä idea. Ja sanoppa esimerkkejä käytännöllisistä/hyödyllisistä sovelluksista? Miksei muka Androidiin saa nitä? Hyvin pärjätty Androidilla ja tullaan jatkossakin pärjäämään. Eikä tuo muotipuhelin pysy kädessä, painaa liikaa ja vaikea nostaa pöydältä. Eikä edes laajakuvanäyttöä....
     
  14. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle riittää tuo 8Gb:n muisti hyvin ja halpa liittymä, 5 megapikselin HD kamera jolla saa todella tarkkaa kuvaa. Ensinnäkään tämä ei ole minulla ''muotipuhelimena'' vaan työkäytössä ja pärjää siinä paremmin kuin ändroidissa.. Ja mitä helvetin järkeä on siinä että pitää olla laajakuvanäyttö. Ja sullako puhelin on ja ei ole rahaa sopimukseen. Varmaan jätkällä ei ole edes liittymää :D
    Tässäpä sovelluksia: TomTom, SportsTracker, Kalenteri, Puhelin, Viestit, Mail, FonectaCaller, tv24.fi, Flashlight+, Kamera, Yle Areena, Ruutu.fi, Facebook, MyMedia, Safari, Muistiot, WhatsApp (TomTom mielestäni paras navigaattoriohjelma ja sitäkään ei saa anddroidille :(
    Sitten kun kokeilin androidia niin sekin hidasteli koko ajan..
    Ja sulla ei oo lihasta jos et jaksa nostaa puhelinta pöydältä, myöskään puhelin ei nitise kädessä vaikka vääntelee, mutta nuo muovipuhelimet.... ja mietippä mitä varten puhelimet keksittiin ja mihin niitä käytettiin 10 vuotta sitten???
     
  15. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä sulla on? Et pysty myöntämään todellista ongelmaa? N70 omistavana tiedä, mitä eroa on kevyellä ja painavalla puhelimella. Mä en vittu kanniskele housuissa kiviä ja puhelinta, johon ei ole suunniteltu akkua vaihdettavaksi. Alkaa säälittää toi sun touhus, oletsäkin joku ES-jonne? Kyl mul on liittymä ja toinenkin, 2 SIM korttia samassa puhelimessa kun joku paskavalmistaja ei tee dualsim ratkaisua, koska pitäähän sitä rahaa saada, nii! Toiseksi olen työkseni Elisalla ollut 15-vuotta töissä, joten tiedän mistä puhun, kun myyn puhelimia ja esittelen asiakkaille. Siinä syy, minulla on firman SIM ja oma SIM (johon saan Elisalta reilut alennukset) ja en solmi Soneran kanssa MITÄÄN.
    Laajakuvanäyttö tekee videoiden katselusta mukavampaa. Ja heti jos sinulla ei ole sitä, haukut laajakuvanäytön TÄYSIN.
    Ja toiseksi monista noista sun ohjelmista on samanlainen versio Androidiin.
    Ja olen aina nostanut tietyllä tavalla puhelimen pöydällä, muotipuhelimella vaikeampaa, koska se on kulmikas paska.
    Et pysty myöntämää iPhonen ongelmia. Kuten muistat sen antenniongelman? Minulla on varaa käytellä parempaa puhelinta.

    Ja ei se laadukas muovista tehty puhelin natise.
    Ja se iPhonen näytön koko......

    Ja tota ES-jonne asemaa vahvistaa sun tietoutesi. Haukut muut köyhiksi (ja kerrot käyttäväsi halpaa liittymää), kehut omaa phoneasi, olet varma että Androidin systeemiin perustuvat ovat automaattisesti huonompia, et pysty myöntämään sen etkä sen valmistajan heikkouksia ja paras... HAUKUT ANDROIDIN HITAAKSI :DDD. Tiedätkö, että Android on systeemi ja sun kokeilus johkin esim. Samsungin malliin ei kerro sen hitaudesta MITÄÄN.

    Olet ilmeisesti tässä se köyhä, kun on kytkykin :D.

    Meinasitko ostaa aikuisena iCar:in, tai jos saat edes ajokortin?

    Pitäisköhän sun mennä jo nukkumaan.
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2012
  16. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sulla lukee että olet junior member, olet aivan varmasti joku 11v jonne, joka luulee olevansa kova jätkä kun sulla on niiin vitu hyvä puhelin :DD
    Uskon sen että olet leikannut 15 vuotta nurmikkoa..
    Löytyy mullakin laajakuvatelekkari full hd että revippäs siitä kersa :DDDDD
    siis jätkällä on niin iso ego jonku laajakuvapuhelimen takia huoh..
    Et ole edes tainnut käyttää iphoneen????
    Muutes käytän halpaa liittymää että säästän rahaa ja toisena että en ole ketään haukkunut köyhiksi..
    Nää antenniongelma ja pakkasella särkymiset on kusetuksia koska hyvin on pelannut silloinkin...
    Minä tarvitsen omaa puhelinta työhön, en siihen että soitan ES hakijaa :)
    Ja nyt voisit jo lopettaa tuon pätemisen, kiiittoos!
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2012
  17. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    A: Mikään Junior Member ja Member ei perustu ikään vaan viestimäärään, idiootti.
    B: Tiesitkö, että PS3 ei ole kotiteatteri?
    C: Ei perustu asia mihinkään pelkkään laajakuvanäyttöön.
    D: Ihan työkseni edelleen myyn ja esittelen puhelimia, myös iPhonea.
    E:
    Opettele lukemaa mitä kirjoitat:
    Jätkän pitäis vähän varttuu, ni tiedät mitä "varaa" tarkoittaa.
    F: Aivan selvä ES-jonne, 1. ei osaa kirjoittaa 2. tyhmä 3. :DDDDDD - merkinnät
    G:
    Sun phones muusta miljoonasta ei ole paljoon paskaakaan. Ja sulla ei ole työtä (paitsi se 5-6 luokka peruskoulusta).
    H: Muo ei vittuakaan kiinnosta sun fullhdt, kun allekirjoituksessasi lukee:
    Sun pitäis lapsikulta ottaa selvää mallista, esim. minulla on
    .
    Ja ei jumalauta, onks noi kaikki sun makuuhuoneessasi, jos oot aikuinen ollu jo 20 vuotta?

    Mä en jaksa pelleillä 11-vee ES-jonnen kanssa, kun se ei tiedä mistään mitään. Nauran vieläkin tolle sun Junior Member ja Member - vertaukselle. Täytyy kopioida tää viestiketju työkavereille, niin saadaan porukalla naurut ja tiedetään vältää FullHD - jonnea jolla on oikeen PHILIPS 32" TEEVEE!

    EDIT: Johan tuosta sun kirjotuksesta ja allekirjoituksesta tietää sun ikäs. Sun on vielä vartuttava.
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2012
  18. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    A. Eli olet muutenki vasta tullut tänne ja et ole lukenut sääntöjä
    B. Tiesitkö että PS3 toimii Blu-Ray soittimena kotiteatterina
    C.
    D. Sepä mukavaa
    E.
    F. 1. Sinä olet jonne näkee sinun kirjoituksistas 2. Et kyllä sinäkään 3. Mistä niin päättelet?? 4. Laitan noita :DD merkintöjä sinun juttuiles
    G. Jep se on totta, eikä myöskään sun puhelimeskaan. Myyn tietokoneita työkseni.
    H. Tämäkään ei liittynyt mitenkään tähän aiheeseen.
    Ja vertasin siksi tätä member asiaa koska ole tullut vasta tänne kirjottelemaan noita sun vittuiluja :)
    Jos ymmärrät mitään teräväpiirrosta niin se olisi kiitettävää..
    Sama täällä että pitää kyllä näyttää tämäkin viestiketju kavereille..
    En kyllä minäkään jaksa pelleillä kenekään pärinäjonnen kanssa.
     
  19. pcnero

    pcnero Member

    Liittynyt:
    10.05.2008
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, en jaksa pelleillä sun kanssa kun alat haastamaan riitaa heti kun neuvon hankkimaan koko näytön ja lasin. Etkä pysty myöntämään edelleenkään Applen ja iPhonen ongelmia, jonne. Ei se Blu-Ray asema tee kotiteatteria. Mun kotiteatteri on VHS- nauhuri.
    E. Jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin, lapskulta, niin en jaksa katella mitään helvetin kk sopimuksia 2 vuotta vaan maksan kerralla. Jos tarvit puhelinta varten osamaksun ja kytkyn, ni älä hauku muita köyhiksi.
    G. Uskomatonta, että myönnät nyt tämän asian, ettei ole kusetusta. Mun puhelimeni on ihan eri luokkaa iPhonen kanssa, myyntiluvut eroavat täysin.

    Sun on ihan turha päteä jollain HD jutulla, se on kärpäsenpaska juttu. Kukaan aikuinen ei tuolla päde.
    Heti kun puhun sun allekirjoituksen TV kohdasta jonneiluun liittyen, se ei liitykkään aiheeseen. Kaikki aikuiset merkkaavat mallinumeron.

    En ole pärinäjonne edelleenkään.
    Lopeta jo riidanhaastaminen, kun kerran aloitit, älä isottele (vain jonnet isottelevat).
    Sun ongelmas on myöntää puhelimesi valmistajan ongelmat, tähän et pysty koskaan vastata.
    En vastaa tähän sun riidanhaastoketjuus enää, sitä on turha odottaa.

    PS. Olikse sun PHILIPS 32" FullHD TEEVEE 4:3 kuvasuhteen, kun 16:9 on ilmeisesti huono? Hehehee.
     
  20. jirtsx

    jirtsx Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En pysty sanomaan iphonen ongelmia koska ikinä minulla ei ole tullut sellaista..
    E. Maksoin itse puhelimen kerralla
    G. Eihän se ihmekkään kun muokkaat viestiäsi
    Ja iphone 4s on suomen myydyin puhelin ellen erehdy
    Tarviiko aina merkata television malli??
    PS. Jätkä jaksaa aina vittuila joka asiasta :)
    http://www.sony.fi/hub/kotiteatterijarjestelmat/mallisto/taeysin-varustettu
    PS. Juu olen muuteski nyt lopettanut tän riidan...
     
  21. henkka800

    henkka800 Member

    Liittynyt:
    22.08.2012
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aika moni näyttää omistavansa jonkun iphonen tääl! Ois mahtavaa jos joku vois suositella jotai hyvää ja edullista ja ripeää huoltoa kun näyttö meni rikki iphonesta ! Netistähän noita löytyy tuhansia ...thanks!
     

Jaa tämä sivu