iphone 4 + itunes, pelit ja musat poistuivat

#1 23.5.2011 @ 20:20
joo eli formatoin koneen viime viikolla ja kytkin eilen iphonen takasin koneeseen kiinni, itunes lähti synkronoimaan ja poistin mun musat ja sovellukset, no musat sain takasin mutta sovelluksia en joista maksoin, ostin GTA ChinaTownin joka maksoi 8€ en saa sitä takasin ilmaseksi...miksi, osaako kukaan neuvoa?

AfterDawn Ilmoitus
#2 24.5.2011 @ 16:24
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaltsukka:
joo eli formatoin koneen viime viikolla ja kytkin eilen iphonen takasin koneeseen kiinni, itunes lähti synkronoimaan ja poistin mun musat ja sovellukset, no musat sain takasin mutta sovelluksia en joista maksoin, ostin GTA ChinaTownin joka maksoi 8€ en saa sitä takasin ilmaseksi...miksi, osaako kukaan neuvoa?
Lataat uudestaan samoilla tunnuksilla kuin olit ostanutkin.
Tais ekana kysyä että oletko varma että haluat ostaa, mutta kun kerran ostattu jo niin sen voi ladata uudestaan ilman lisämaksuja.

PC: Antec P182, Phenom II X4 955BE, 4x CM2X1024-6400C4, Asus M4A78 Pro, Asus GTX560 Ti DCII TOP, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->300GB
Puhelin: iPhone 4 32GB TV: Sony KDL-40L4000 Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
#3 27.5.2011 @ 20:47
Siis onko tämä mahdollista?
Tulen päivittämään konettani se on varma ja jos(kun) asennan uuteen koneeseeni iTunesin, pyyhkiikö se puhelimeni muistin vakiona synkronoinnissa, vai tarviiko itse laitaa rasti "vääräänruutuun"?

nimimerkillä, juuri ensimmäisen iPhonen ostaja.

Suoritin: AMD FX-8150. Emolevy: Asus Crosshair V. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
#4 27.5.2011 @ 21:48
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mummy:
Siis onko tämä mahdollista?
Tulen päivittämään konettani se on varma ja jos(kun) asennan uuteen koneeseeni iTunesin, pyyhkiikö se puhelimeni muistin vakiona synkronoinnissa, vai tarviiko itse laitaa rasti "vääräänruutuun"?

nimimerkillä, juuri ensimmäisen iPhonen ostaja.
Pitkälle pääsee kun ei sokeasti klikkaa jokaista nappulaa vaan lukee mitä niissä lukee, en ole koskaan saanut tyhjennettyä luuristani mitään vahingossa.
#5 28.5.2011 @ 01:32
Hyvä. kiitos.

Niin minäkin ajattelin, mutta sain tästä vain sen käsityksen.

Suoritin: AMD FX-8150. Emolevy: Asus Crosshair V. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.