*

AfterDawn.com Keskustelualueet

iPhone 4 8Gb + TeleFinland 24kk-kytky

Tässä viestiketjussa on 7 viestiä.

Elikkä olis tässä hakusessa ostaa maaliskuussa tällainen paketti:
Apple iPhone 4 8Gb (3G) = 312€ https://kauppa.tele.fi/telefinland/vali...y&PhoneKey=L527
TeleFinland Perus-liittymä 0,67€/KK https://kauppa.tele.fi/telefinland/vali...de=WithoutPhone
Netti Täysnopeudella puhelimeen (Max. 16MBit)
Kysymykset:
Kuinka nopeaa tuo netti toimii tuossa puhelimessa joka toimii ''Mokkulana'' tietokoneessa?
Kannattaako tuota pakettia ostaa?
iPhonen valittajat voi hypätä kuuseen.

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
▼▼ Tässä viestiketjussa on 6 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Eikö kukaan osaa vastata?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jirtsx:
Eikö kukaan osaa vastata?
Kerrotko mitä tuolla tarkoitat:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jirtsx:
Kuinka nopeaa tuo netti toimii tuossa puhelimessa joka toimii ''Mokkulana'' tietokoneessa?
Niin eli kuinka nopea HSPDA eli 3G verkko on puhelimessa. Kysymys: Jos ostan 16 megan netin iphone 4 puhelimeen kuinka nopeaa puhelin pystyy käsittelemään sitä...
Ja voiko joku vastata näihin kysymyksiin, kun vain käyttää järkeä vastatessa.

riippuu kuinka hyvä kenttä, missä lähin 3g masto yms. ei tuollaiseen oikein voi vastata, kokeilemala se selvää kuinka nopea on.

itse käytin puhelimen yhteyttä koneella kun ei vielä kiinteää ollut ja nopeus vaihteli rajusti riippuen päivän ajasta ja siitä mihin puhelin sattui jäämään yhteyttä jakamaan.....

eli siis toimii 1kb/s -> nopeudella.

ja tuo että kannattaako kytky paketti ostaa on omasta mielestä ehdoton ei mutta itse päätät.
Paljonko iphone 4 tukee datasiirtomärää? Paikalla ei ole väliä...

Lainaus:
Support for both HSDPA and HSUPA in iPhone 4 makes the phone a ‘3.5G’ device and means it can theoretically achieve 7.2 Mbps downloads and 5.8 Mbps uploads
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.