1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung gts-8500

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jonitus 14.06.2012.

  1. jonitus

    jonitus Member

    Liittynyt:
    14.06.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkäs päivitin puhelimeni Bada 2.0 kiessin kautta ja haluaisin nytten että saisin ns.lukitusnäppäimen toimimaan kaikista näppäimistä aijemmalla päivityksellä se toimi mutta tässä uudessa en löydä enää valikkoa mistä sen saisi jos sitä edes enää saa niin ja syy lukitusnäppäimeni ei oikein enää toimi niin herkästi kuin ennen... joten haluaisin näytön aktivoituvan joka nappulasta
     
  2.  
  3. Apaul

    Apaul Member

    Liittynyt:
    18.11.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itseä mietityttää saako niitä automaattisia vastaus viestejä jotenkin poistetuksi. Siis kun puhelin soi, niin ruudussa on puheluun vastaamisen tai hylkäämisen painikkeiden lisäksi liuta erilaisia "Olen ajamassa" "Olen kokouksessa" "Soitan sinulle myöhemmin" tekstiviesti vaihtoehtoja, jotka lähtevät soittajalle samantien jos niihin sattuu hipaisemaan. Bada 2 ollut käytössä pari viikkoa ja tuollaisia tekstiviestejä on tullut laitettua yli 5 kappaletta, parhaimmillaan niin etten ole itse asiaa huomannut.
     
  4. jonitus

    jonitus Member

    Liittynyt:
    14.06.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm itse en ole moiseen törmännyt kyllä gts 8500 bada 2.0 softalla... tosiaan lukitusnäppäintä ei voi enää vaihtaa jokaisesta nappulasta toimimaan, tuntuu että uuden päivityksen myötä akkukin kuluu ehkä jonkiverran nopeemmin, eikä samsung tiliin anna kirjautua jos haluaa ladata jotain on se tehtävä kiessin kautta ja samsung apps sieltä sitten...
     

Jaa tämä sivu