1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S Plus soittoääni ongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Teloitus 09.04.2012.

  1. Teloitus

    Teloitus Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2008
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli ongelmia äänenvoimakkuuden kanssa! Puhelun saapuessa - äänenvoimakkuudesta riippumatta - soittoäänen äänenvoimakkuus on aluksi todella alhainen ja ponnahtaa sitten asetettuun tasoon. Esim. jos soittoäänen voimakkuus on säädetty maksimiin, kuuluu soittoääni aluksi todella hiljaa, mutta räjädysmäisesti hyppää määritetylle tasolle. Ominaisuus on varsin ärsyttävä, sillä normaalitasolla soittoäänen ensi sekunneista ei kuulu siis melkein mitään ja yhtäkkiä tulre ärsyttävänkuuloinen hyppäys!

    Tietääkö kukaan kuinka tämän saisi pois? Vai kuuluuko puhelimen soida tällein "voimistuvasti"?

    Kiitos jo etukäteen vastauksista!
     
  2.  
  3. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä ei ongelmia soittoäänien kanssa ole ollut ja oma puhelin samaa mallia. Oisko asetuksissa jotain säätöä kyseiselle ongelmalle...? Todennäköisesti on.
     
  4. Teloitus

    Teloitus Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2008
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen mielestäni käynyt kaikki mahdolliset ääntä koskevat asetukset läpi, eikä puhelimesta löydy mielestäni mitään mikä vaikuttaisi "soittotapaan". Olen koettanut eri soittoääniä, kaikkea mahdollista, mutta mikään ei auta!

    Onko sinulla käytössä jokin kappale soittoäänenä vai puhelimen oma soittoääni? Voisiko vika olla siinä... tai jossain virransäästö asetuksissa...
     
  5. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Käytössä puhelimen oma soittoääni minulla. Jos ei muu auta niin Google playstä kyllä löytyy softa jolla pääset eroon ongelmasta. Kattelen noita oman puhelimen asetuksiakin vielä jos löytyis jotain??
     
    Viimeksi muokattu: 11.04.2012
  6. Varpomaa

    Varpomaa Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2006
    Viestejä:
    191
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo on täysin normaalia. Jos sen haluaa pois, ei mitkään Google Play:t auta. Itsellä on kyseinen puhelin, ja olen Android-ohjelmoija. Taino, lähinnä tämän puhelimen Custom ROMeja teen. Eli jos sen haluaa pois, pitää puhelin "rootata", eli hankkia puhelimen järjestelmänvalvojan oikeudet. Sitten asentaa tuo kyseinen custom rom. Kysykää myöhemmin lisää jos tarvii.
     
  7. Teloitus

    Teloitus Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2008
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten käytännössä toimii tämä roottaus? Kovinkin vaivalloista? Mitä muuta hyötyä siitä olisi kuin soittoäänen "normaali" soittotapa??
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Roottaus mahdollistaa puhelimen täyden hallinnan. Sen ansiosta puhelimeen voi asentaa vaikkapa Cyanogenmod käyttiksen: http://www.cyanogenmod.com/ Tämä taas mahdollistaa esimerkiksi puhelimen suorittimen ylikellottamisen ja puhelinta pystyy muokkaamaan paljon enemmän.

    Roottausohje: http://www.broodplank.net/rootsamsungi9001.php
     
  9. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sori, taisin puhua puppua ;) Itselläkin melko uusi plussa käytössä ja todennäköisesti olen vastannut puheluun melkein heti kun on soinut kun en ole huomannut tuota ominaisuutta :)
     

Jaa tämä sivu