Onko tuohon aukaisuruutuun mahdollista saada läpinäkyvää kuvaa? Kenties vois tehdä .png tiedoston siihen? Mikä on kuvan koko?
En koko kysymystä tajunnu et mihin aukaisuruutuun ja mikä läpinäkyvä kuva, mut ruudun koko on 480x800 pixeliä.
Joo okei, mut nyt on mulla kyllä piikki tulpas ku ei kipinöi. Nyt mietin et mitä tarkotat läpinäkyvällä kuvalla. Itsellä on siis ainakin niin, että lukitusnäytön taustalla näkyy taustakuva.
Hyvä kuva Juurikin sitä tarkoitan, että lukitusruutu toimii kuten .png kuvat. Eli sulla on just sellanen mitä haen takaa: kuvassa on objekteja, mutta niitä ympäröivä alue on läpinäkyvää (oma taustakuva näkyy). Ehkäpä oon muotoillut asian hieman epäselvästi
Oolrait. Mun tietääkseni sen ei tartte olla .png muotoa. Ainakin itellä noi on ihan .jpg ja ne näkyy noin ilman että tein mitään erityistä. Tai sitten mulla on sytytys niin pielessä kuin vain voi olla.
Settings -> Display -> Screen display -> Lock screen wallpaper Tuoltahan sen voi vaihtaa miksi kuvaksi haluaa... Ei sitä kuitenkaan läpinäkyväksi saa siten että esim näppäinlukon "alla" olevat työpöydänkuvakkeet näkyisivät.
Juuri tästä kerbon kommentista oli kyse. Löysin kyllä tuon valikon mistä voi vaihtaa kuvan mutta juuri tuo läpinäkyvyyshomma oli se ongelma. Eli sitä ei siis saa niin kuin ajattelin. Kiitos vaivannäöstänne