1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N900 Vajaa 2v takuuta, ei kytky. 320+

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi ProfaneX 06.08.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ProfaneX

ProfaneX Regular member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    Tässä myynnissä olisi Nokian N900 puhelin. Tuskin tarvii tarkempia tietoja puhelimesta näillä foorumeilla antaa, mutta mainittakoon että puhelimessa on kosketusnäyttö, 32Gig sisäistä muistia jne.

Puhelimen näytössä kalvo.

Vaikka puhelin on ihan uudehko, olen puhelimen kolmas omistaja. Mutta sillä ei ole mitään väliä, kuitit jne löytyvät. Ainut mitä huomasin kun itse ostin puhelimen niin Lisämuistia ei kortilla voi laittaa koska muistikortin "telakka" näyttäisi olevan rikki. Mutta itse en ainakaan kaipaa yli 32Gigaa muistia puhelimeen :D. Kyseinen telakka sijaitsee puhelimen takakuoren alla, joten siitä ei mitään haittaa ole ulkonäöllisesti.

Pistäkäähän tarjouksia 320€+ , puhelin olisi tarkoitus saada myytyä mahdollisimman pian.

Syyt miksi myyn ?

Rahapula sekä vempele on turhan monimutkainen minun käyttöön [Tarvin tekstiviestit ja mahdollisuuden soittaa puhelimella :D] Mutta uskon että moni tykkää monipuolisesta puhelimesta !!

Puhelin sijaitsee oulussa ja tekisin kaupat mieluiten kasvotusten, mutta muutkin tavat käyvät, esim postitus kun rahat ovat tilillä.

Kuvia puhelimesta voin ottaa jos jotakuta ne kiinnostaa.

Vaihdossa voi myös esittää tavaraa jos vaikka löytyisi jotain joka kiinnostaa :) !

Pakkauksen mukana tulevat siis : Kuulokkeet "avaamaton pussi", Puhelin, Ohjekirja, Kuitti, Tv-Piuha.

Halvimmillaan tämän puhelimen saa tällähetkellä Verkkokauppa.comista hintaan : 469€

Jos kysyttävää tulee niin vastaan mielelläni ! Kiitos !

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu