1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"uutta" Mp3 Soitinta etsimässä.

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi emulisti 11.08.2011.

  1. emulisti

    emulisti Member

    Liittynyt:
    02.09.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli hakusessa olisi Mp3 soitin, pää asialliset vaatimukset on hyvä äänen laatu ja kestävä akku. Muistia sais olla 8gb-16gb.

    Olen tuossa katsellut 4 sukupolven nanoa, mutta epäilyttää käytetyn I tuotteen ostaminen kun takuu ei ole, eikä ilmeisesti laadukkaita varaosiakaan saa enään. Uus malli on liian pieni ja epäilen kosketus näytön toimivuutta. Jonkun lainen näyttö olis hyvä löytyä, että olis helppo valita kappaleet.
     
  2.  
  3. Arzka007

    Arzka007 Member

    Liittynyt:
    25.11.2009
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Taitaa olla aihe jo vanhentunut mut vastaanpa kuitenkin jotain...

    Äänenlaadun puolesta voin suositella Philips GoGear -soittimia... Itselläni oli edellinen soitin "Philips GoGear SA1928 4 GB" ja äänenlaatu oli noin pieneksi laitteeksi ainakin mun korvaan aika ällistyttävää "hifiä"... (Edellyttää tietysti parempia kuulokkeita kuin soittimen mukana tulevat halpisnapit.)

    Myös akun kesto on loistava. (Ärsyttävää on tosin se, ettei akkua voi itse vaihtaa; akkuhan vanhenee luonnostaan, törkeää että pitää ostaa uusi soitin kun vanhan akku on kulahtanut. Tämä tosin pätee ilmeisesti käytännössä kaikkiin mp3-soittimiin.)

    Philips GoGear on hidas buuttaan (melkein minuutin ruudulla "päivitetään..." aina kun kytkee virran... miten tämmönen älyvapaa bugi on jäänyt Philipsin kokoiselta firmalta huomaamatta / korjaamatta???), mutta ellei tämä haittaa niin muuten suosittelen... (Tai niin näitä GoGear -malleja on monia erilaisia, tuskin tämä bugi on kaikkien mallien vaivana.)

    (Ostin Philipsin hajoamisen jälkeen Sandisk Sansa Clip+ -soittimen ja kyllä on Philipsin äänenlaatua ikävä... Vaikka Sandisk on taas joissakin muissa jutuissa parempi...)

    Applen laitteet totta kai rulettaa äänenlaadussa, mutta saa siitä sitten maksaakin...
     
  4. emulisti

    emulisti Member

    Liittynyt:
    02.09.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei se ole vielä vanhentenut...
    Piti juuri ottaa kaverilta kiinalainen mp4 soitin lainaan ja testata pystyisikö sen kanssa elämään.
    Tuo sansa clip mp3 soitin on tällä hetkellä harkinnassa jollei tuo kiinanihme vakuuta.
    Ja olen yrittänyt etsiä käytettyä Apple nanoa, mutta hyvät käytetyt maksaa saman verran kuin uutena.
     

Jaa tämä sivu