Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

Tarvii uus Mp3. Ehdotuksia?

#1 1.10.2009 @ 02:33
Must
- 8gb
- kestävä(minkäslaisia ne kotelot on?)
- max 150 e
- laajasti formaatti tukea

Oliskiva
- radio
- linux ystävällinen
- kiva käyttöjärjestelmä(albumi- ja biisilistoja joissa näkyy muutakin kuin se minkä kohdalla on)

Ei kts
- tv, kamera, puhelin, tietokone, internet, laskuvarjo, linkkuveitsi jne.

Eli musiikkisoitin. Edellinen oli Creative Zen Mozaic 8gb, jumitteli muutaman kerran ja loppujen lopuksi liian heikko.

8gb kts
#2 9.10.2009 @ 15:22
8gb I pod nano

-Halpa
-Mun mielestä aika kestävä
-Hieno
-voi lataa leffoja ja ohjelmia

Mulla on toi ipodi ja oon erittäin tyytyväinen.
#3 9.10.2009 @ 16:02
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 13itch:
8gb I pod nano

-Halpa
-Mun mielestä aika kestävä
-Hieno
-voi lataa leffoja ja ohjelmia

Mulla on toi ipodi ja oon erittäin tyytyväinen.
ipodihan on paljon kytköksissä itunesiin jotai ei taida linuxille saada? vai olenko väärässä?
ja applen tuotteisiin en suosittele koskemaan pitkällä tikullakaan.

muutamia joita itse olen käyttänyt. nämä olen jotenkin toimiviksi havainnut.
Creative ZEN X-Fi 8GB

Philips GoGear Ariaz 8GB

molemmat on tulppakuulokkeilla.. ne voi olla miinus tai iso plussa se riippuu käyttäjästä ja miten niihin tottuu.

paras soitin joka ei sovi vaatimuksiisi on oman mieleni mukaan creative zen nano. ei ylimääräistä roinaa eli ainoastaan musiikin ja radion kuunteluun.
#4 14.10.2009 @ 22:35
Millaisia kuulokkeita käytät? Äänenlaadullako ei ole niin merkitystä?

Lainaus:
ipodihan on paljon kytköksissä itunesiin jotai ei taida linuxille saada?
Käsittääkseni saa ihan nätisti synkattua esim. amarokilla. Ipodit eivät kuitenkaan edusta mielestäni hintalaatusuhteeltaan mitään kärkipäätä.

Itse suosittelisin katsastamaan Linux-ystävällisyyden ja formaattituen puolesta esim. Sansa Fuzen ja Viewin. Creativen soittimilla tuntuu että saa vähän Linuxin kanssa tapella (itsellä mozaic).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14.10.2009 @ 22:41

Asus P5K SE | e8400 @3,8 GHz (Coolink Silentator) | GF 8800 GT (750/1800/1050) | 4gt GSkill F2-6400CL4D | Antec NeoHE 430W | WD aaks5000 | Nexus Clodius | M-Audio Revo 7.1 | Nanoxiaa | Ubuntu Jaunty & Vista Home Prem.
#5 15.10.2009 @ 15:51
Itsekin oon ehkä soitinta hommaamassa. Oisko kellään kokemusta just tuosta Philipsin GoGear Ariaz soittimesta, koska se vaikuttaa aika hyvältä ominaisuuksien osalta.
#6 25.11.2009 @ 15:02
"Millaisia kuulokkeita käytät? Äänenlaadullako ei ole niin merkitystä?"

Meinaatko että noissa vaihtelee äänenlaatu sen verran että sillä olisi väliä ihmiskorvalle? Ei tosin ole kokemusta kuin creativen soittimista.

"Ipodit eivät kuitenkaan edusta mielestäni hintalaatusuhteeltaan mitään kärkipäätä."

Tai ainakaan tila-hinta suhteeltaan.

"Itse suosittelisin katsastamaan Linux-ystävällisyyden ja formaattituen puolesta esim. Sansa Fuzen ja Viewin."

Noita myös itse katselin, ja view on aika kova ehdokas.

8gb kts

Jos sinulla ei vielä ole AfterDawn.com-käyttäjätunnusta, voit syöttää alle uuden käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteesi. Osoitteeseesi lähetetään erikseen aktivointilinkki.

Mikäli sinulla on jo käyttäjätunnus AfterDawn.com-sivustoille, kirjaudu sisään viereiseltä välilehdeltä.

Kirjaudu sisään käyttämällä AfterDawn.com-käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Lihavointi Kursiivi Punainen väri Lainaus Koodi Lisää kuva Lisää linkki

Jaa tämä