Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
minun mp3 ei toimi
21.10.2011 @ 09:45
mammanpoi
Lähetä yksityisviesti
Newbie
tilasin halvathinnat.fi tämmöisen mp3 soittimen micro-sd-card-mp3-playerandcard (koitin laittaa linkin mut ei onnistunut)
olen nyt koittanut kun tuli mukana usb-johto saada musiikkia koneel,mutta kun en saa ja en löydä koko kansiota mihin ne kappaleet voisi siirtää. kyl se minun mielestä tunnisti laitteen ja jotain sanokin. ja tuol näytön ala oikealla o vihreä nuoli+harmaa "laatikko"
toivottavasti voisitte auttaa minua!
Kiitos!
olen nyt koittanut kun tuli mukana usb-johto saada musiikkia koneel,mutta kun en saa ja en löydä koko kansiota mihin ne kappaleet voisi siirtää. kyl se minun mielestä tunnisti laitteen ja jotain sanokin. ja tuol näytön ala oikealla o vihreä nuoli+harmaa "laatikko"
toivottavasti voisitte auttaa minua!
Kiitos!
AfterDawn
Ilmoitus
21.10.2011 @ 09:59
http://www.halvathinnat.fi/magento/uutu...ard-reader.html Varmaan tuollainen soitin?
Ohjeiden mukaan soittimen täytyy olla koneeseen kytkettynä päällä ja siinä täytyy olla muistikortti, johon musiikkia voi siirtää. Laitteessa ei ole minkäänlaista omaa muistia, jos oikein ymmärsin.
Ohjeiden mukaan soittimen täytyy olla koneeseen kytkettynä päällä ja siinä täytyy olla muistikortti, johon musiikkia voi siirtää. Laitteessa ei ole minkäänlaista omaa muistia, jos oikein ymmärsin.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
3.11.2011 @ 21:36
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:juurikin näin.
http://www.halvathinnat.fi/magento/uutuudet/micro-sd-card-mp3-playerandcard-reader.html Varmaan tuollainen soitin?
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
4.11.2011 @ 21:21
Onko hyvä soitin? Kauan akku kestää?
Voisin itsekkin tilata, kun ei ole hinnalla pilattu ja noitahan hajoaa aina reissussa.
Voisin itsekkin tilata, kun ei ole hinnalla pilattu ja noitahan hajoaa aina reissussa.
890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Logitech X230/Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Deathadder,Siberian V2 Blue Edition, G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW

Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Logitech X230/Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Deathadder,Siberian V2 Blue Edition, G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW

Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.