Onko tämä luotettava virtalähde http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CFT-750-14CS?t=false jos ei niin sanokaa joku luotettava ja vakaa virtalähde alle satasen
Itse juuri tuon omistan, luotettava vehje on ollut. Kyllä hieman pienempikin riittäisi,elikkäs kannattaa myös kattoa noita Corsairin ja Enermaxin 500-600W
paljonko olet käyttänyt tota(vuosi tarkkuudel) ja kestääkö kellottamista ja 24h/2 pelaamista joskus (että ei tarvitsisi katua jälkeenpäin että jos vaikka hajois kun nää 750wattiset on kaatunu jo 3 kaverilla
No... "Luotettava" voi olla väärä sana nyt kerran vasta 2 kuukautta olen käyttänyt. Mutta kyllä laneilla olen ollut ja hyvin poweri jaksanut. Onkos kavereillasi ollut siis myös Chieftecin vai jotain muun merkkisiä? Edit: Kellotellut en ole lähes ollenkaan,vasta 2 viikon pääsen kellottelemaan kunhan cooleri tulee postista,katsotaan nyt miten sitten käy.
eiku ihan 750wattiset jotku randomit siis mulle ku en tiiä minkä merkkisiä mut saattaa johtua siitäkin että heillä oli aika tiukka budjetti 500-600(e) että jos ne otti niin ison watin niin en tiiä saiko luotettavaa jne. + toi 750 kuulosta jotenki epä onniselta^^