1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta tietokonetta ostamassa

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi jsuda 08.11.2013.

1. jsuda

jsuda Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Moro, olen ostamassa uutta tietokonetta joka tulee enimmäkseen pelikäyttöön. Budjetti on 500e ja kuvassa oma ehdotukseni. Dvd asema löytyy valmiina.

2.  
  3. jsuda

jsuda Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 08.11.2013
  4. ajaJako

ajaJako Active member

Kiitokset:
    330
    Pisteet:
    93
    Tervetuloa, Me täällä kysellään aluksi taustoja ; millaiset oheislaitteet löytyy -> näyttö , näppylät , äänet , hiiret , OS-ohjelmat
    Uskallatko kasata itse -> voitko hajauttaa hankinnat sekä oston että ajan suhteen.
    Voisitko jotenkin perustella mistä olet löytänyt tuon oman aijaa vaihtoehtosi?

5. jsuda

jsuda Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki muut löytyy paitsi keskusyksikkö ja kasaan kaverini kanssa joka on ennenkin kasannut. Kuva on minun katsomanista osista ja kysyn apua, että saako tuolla rahalla parempaa.

6. BPVest

BPVest Senior member

Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
  7. ajaJako

ajaJako Active member

Kiitokset:
    330
    Pisteet:
    93
    Jokainen tekee omat valintansa, mutta kotelo ja poweri ovat ne osat joiden varaan pönttö kasataan : + Kaks kertaa kalliimpaa, mutta monta kertaa parempaa ja luotettavampaa, tutki itse erot.
    Koneisto -> halvin kannattava emo siihen muistit ja prossu
    Jos halutaan käyttää vehkeitä kunnolla, niin iso cooleri
    Tarvitaan näytönohjain, tästä tarjouksesta halpa mutta vähän vajaa
    Peruskovo
    Vastaus on ettei 500 saa uutta pelikonetta, mutta jos teillä on oheislaitteet ja kyky omaan toimintaan, niin katso tarjontaa ja palaa omien valintojesi kanssa, ei ole mikään pakko olla yhtään hoppu, sinä valitset.

Jaa tämä sivu