Terve. Eli olen ostamassa uutta konetta, pääasiassa pelaamiseen ja netissä hortoiluun. Tarkotuksena ois ostaa joku näihin asioihin soveltuva Kone, hinnaks noin 800€ ja suoraan kaupasta aattelin ostaa. en rupeaa kokomaan mitään koska en osaa... Pitäis pystyä pelaamaan GTA IV tasoisia pelejä. Olen katellu jostain esim. Gigantista tietokoneita missä on just jotain 4x processoreita n.4 RAM 1 tera muistia ja Grafiikkakorteilla on useimmiten ollut 1gb omaa muistia. Mitäs mielät olette tällasista koneista?? Voisin myös kuvitella itseni ostamassa Esim. Jims pc storesta jotain peli konetta. Kiitos.
Jimms/Lapstore/joku hyvä liike josta saa koneen kasattuna. Jos todella haluat rahoillesi vastinetta niin hommaat koneen tällaisesta kunnon liikkeestä etkä koske pitkällä tikullakaan gigantin romuihin. Tarvitsetko näyttöä tai käyttöjärjestelmää(Windows 7) tuohon 800e budjettiin?
http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/tuotetiedot.php?koodi=23373 Onkos tuollasessa koneessa jotakin vikaa?. Tiedän että se ole mikään kasattu kone mutta kyselen vaan.
Saat paljon paremman koneen kun ostat suosiolla osissa. Tuo näytön ohjain voi kuulostaa hyvältä muttta sitä se ei ole ja prosessorinkin saat paremmaksi kun ostaa osiana.
Mites tämä XFX HD4890 PCI-E 870M 1GB DDR5 2XDVI/TV 184.70EUR SAMSUNG 750GB SATAII 32MB 62.20EUR CORSAIR PSU 550W 12CM ATX V2.2 PFC 80+ 86.50EUR LG DVDRW 22X BLACK BULK SATA 28.20EUR OEM/Win Home Prem 7 64-bit Finnish 1pk***Ei varastossa*** (arvioitu toimituspäivä 17.11.2009) 94.50EUR Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case 55.10EUR Komponenttien kasaus sisältäen ohjelmistojen asennuksen 35.00EUR Athlon II X4 620/AM3 2.60GHz 2MB-L2 95W 91.50EUR MSI AM3 AMD770 DDR3 SATA GLAN ATX***Ei varastossa*** (arvioitu toimituspäivä 23.11.2009) 62.70EUR 4GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM KIT***Ei varastossa*** (arvioitu toimituspäivä 19.11.2009) 95.90EUR Yhteensä: 796.30EUR +postikulut
Näyttää kyllä aika hyvälät. Mutta itse en osaa koota konetta niin mitenkäs se hoituu. Ja vielä että mistä tilaisisin osat? Kiitos!
Tuossa lukee paketissa näin: Komponenttien kasaus sisältäen ohjelmistojen asennuksen Ja tuommoisen setin saat Lapstoresta. Eli kun olet valinnut komponenteista kaikki nuo osaset ostokoriin, sitten missä on komponentit, oheislaitteet, näytöt jnejne, niin alaalla on asennus. Otat siitä vain tuon 35e paketin, eli Komponenttejen kasaus sisältäen ohjelmiston asennuksen. Sitten vain tilaat, ja käyt hakemassa postista!
Ahh.. Kiitos paljon avustasi. Taidanpa tehdä tälla lailla tällä kertaa koska viime 2 tietokonettani jotka olen ostanut kaupasta eivät ole olleet mitään eritystä laatua! Kiitos!