Joo elikkäs konetta näin peruskäyttöön ja tietenkin pelaamiseen etsimässä. Konetta itse en osaa kasata taikka valita oikeita komponentteja mutta eiköhän afterdawnin nerot osaa auttaa Budjetti: Max 700€ Tarvitsetko kasauksen?: Kyllä Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Peruskäyttöön ja niin raskaaseen pelaamiseen kuin budjetti antaa Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Kaikki paitsi itse kone Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD olisi hyvä olla Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Eipä sen väliä, näyttävä saa olla Muuta huomioitavaa: - SystemaStoresta olisi tarkoitus tämä paketti tilata - valmiin koneen tarvitsen, Itse en osaa asentaa muutakuin käyttiksen
Kiitukset nopeasta vastauksesta ja näin vähän tietävänä hyvältä näyttää. Vielä näin kysyisin onko näistä systema storen alle 700e paketeista mitään vastusta tuolle ehdotukselle? ps. en saa linkattua systemastoren valmiiksi kasattuja koneita koska uudet käyttäjät eivät voi linkkailla...
Eipä oo. Kaikissa nopeasti vilkaistuna hitaampi prossu ja suunnilleen yhtä tehokas tai ihan pikkusen nopeempi näyttis. Kokonaisuutena BPVestin setti on parempi.
Hyvä homma, ei olis kiinnostanukkaan kattella roskaa Voit rikkoo sen linkin esim noin. http: //www. systemastore.fi/ ja toimii.
BPvest sen verran jos saa vielä häiritä niin jaksaisitkohan vielä liittää tohon listaan jonku wlanin etsivän vempeleen, olis jo aika heittää tuo mokkulan näköinen A-Linkki menemään, Sitten varmaan valmis konepaketti tilattavaksi.