Tarvitsisin uutta pelikonetta joka pyörittäisi LoL:ia, ja codia. En tiedä osista oikeastaan mitään, eli te nerot voisitte varmaan auttaa minua? Budjetti: 1000€ ei saisi ylittää :/ Tarvitsen kasauksen. Käyttöjärjestelmä kuuluu budjettiin. Win 8.1 Käyttötarkotus pelaamiseen ja HD videot. En kellota. Valmiina näyttö,hiiri,näppis Optinen asema DVD. Koneen koko ihan sama -ssd olisi hyvä -ei saksasta -saa olla ledejä Kiitos etukäteen!
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...3-605-Intel-Core-i5-4440-8-GB-1-TB-NVIDIA-GTX Hyvin sopii tarpeisiisi ja saa paljon nopeammin kuin osat. Toki voit jimmsistä omankin koittaa kasailla.
Kiitos vastaukaista! Lurluck pakettisi näyttää hyvältä. Eikai tuo 50€ paljoaa haita. Mutta saisikos vähän hienompaa koteloa?
Kattelin tossa systemastoresta koteloita niin kyllä tuo kelpaa. Axu mitä mieltä sinä olet tuosta paketista? jos tulisi tilattua
Sanosin et muistit on 1.65V ja Intelin rojut haluu 1.5V. Noita sais nopeesti http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_16_531&products_id=64566
Muistit voi vaihtaa, kuten BPVest jo sanoi. Lisäksi miettisin vielä erillisen prossujäähyn hankkimista, vaikka budjetti onkin jo ylitetty. Valikoima vaan on vähän huono tuolla Systemassa... (Esim. Jimmsiltä saisi parilla kympillä jo melko hyvän, mutta asennuksen joutuu sitten tekemään itse). Emosta voi joku Intelin lankkuja paremmin tunteva vielä kertoa mielipiteensä, mä en enää ole pysynyt perässä missä oli millainenkin virransyöttö.
Ei huono, luultavasti vakiolla pärjää jonkun aikaa. Hommaa sitten kun löytyy se 20-30 euroa enemmän, ja asentaa jälkikäteen. Kotelossa on valmiiksi tarpeeks hyvä jäähdytys, etten usko että tuo liikaa ylikuumenee. Vaikka Intel sais oikeesti panostaa vakiojäähyihin enemmän.
Pärjännee hyvin vakiollakin. Kannattaa vaan pohtia minkä arvon antaa valmiiksi hiljaisemmalle koneelle. Kasauspalvelu asentaa after market -jäähyn samalla rahalla, eli jäähyn hinnan verran tulee lisää kuluja. Jälkikäteen se täytyy asentaa itse (edelleen ilmaista, mutta oma vaivansa sekin — jos koneen kanssa räpeltämisestä ei siis erityisesti nauti ) tai maksaa mansikoita asennuksesta liikkeessä. Mutta tosiaan tämä on hienosäätöä, vakiollakin pärjää ihan hyvin vaikka se vähän äänekäs rasituksessa voikin olla.
Kyllä, mutta näistä muutamista kympeistä poikii satanen nopeesti. Ideana siis, jos haluaa pitää budjettia kurissa niin paremman jäähyn hankkiminen myöhemmin on yks kikka. Heti toisena tulee koneen kasaaminen itse.
Tässä tapuksessa >oma meisseli ja emo+prossu+kortti Jimms`stä niin cooleri mahtuu pudjettiin ja jopa ton XFX sirran vaihtaminen laadukkaampaan on mahdollista. Mutta muistit on kiven alla, tosin netissä myydään G.Skill ripjews 1.5V 2133 2x4 kittejä 60£ free delivery systeemillä.