Budjetti: 500-550 Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Jonkinlainen pelailu, mm. League of Legends ja Minecraft Aiotko kellottaa?: En ainakaan heti Mitä on jo valmiina?: Näyttö, näppäimistö, hiiri ja käyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: -Ledi härpäkkeet olisivat mukava lisä mutta eivät pakollisia -Saksasta tilaus onnistuu
Kauppa: Mindfactory Coolerin voit nappaa paremmaksi suoriltaan, jos kelloittelua tahdot enemmänkin: Macho HR-02 Tuossa olisi prossun puolesta pelikone ja näyttiskin menee sanomissasi peleissä hyvin. Jos taas haluat raskaampia pelejä tulevaisuudessa pelata paremmilla graffoilla, niin pelkkä näyttiksen vaihto tällöin riittää. HD 7770 kyllä riittää kohtuu hyvin nykyisille peleille. SSD on sitten se tulevaisuuden päivitys. Kotelo esimerkiksi: Corsair Carbide Series 200R // Nanoxia Deep Silence 2, mutta voit myös itse hieman katsella ATX kokoisia koteloita, jos löytyy mieleisesi. Macho HR-02 on korkea cooleri, joten ilmeittele kotelon vaihdosta, niin tarkastetaan sopivuus.
Kiitos nopeasta vastauksesta! Nuo kotelot näyttävät aika kalliilta ainakin omaan silmään Itse en voi lisätä vielä linkkejä viesteihin, koska olen vielä uusi jäsen. Toki voin ottaa toisen noista sinun koteloistasikin, ne kun tod. näk. ovat paljon parempia kun omat katselemat. Ja prossun jäähyksi riittää varmasti ainakin aluksi tuo halvempi.
Corsair tukee max 160 mm, Macho on 162 mm. Ton pitäis olla kevyesti Freezer seiskaa parempi http://www.mindfactory.de/product_info.php/Raijintek-Themis-Tower-Kuehler_935140.html
Aina muistan tuon Machon 160mm korkeaksi, tosin yleinsä tuossa valmistajan antamassa mitassa on hieman pelivaraa. En nyt sanois kevyesti... Scythe Mugen 4 on myös hyvä vaihtoehto tuosta järeemmästä luokasta tai sitten hieman pienempi ja uudempi versio: Macho 120 Rev.A Laita linkkiin väli tai jotain, että se hajoaa. Voit myös ilmoitella tuotteet nimen, niin voidaan tutkia hieman tarkemmin. Tosin muista, että hyvä kotelo on käytännössä ikuinen.
Tämä afterdawn on kyllä hyvä sivusto! Apu löytyy nopeasti ja se on asiantuntevaa. Ainakin vaikuttaa siltä ;D
Kyllä täälläkin kaikenlaisia hermanneja välillä vilisee, jotka tahallaan ärsyttävät sekä vieläpä antavat vääriä faktoja tai ehdotuksia ihan vaan huvikseen tai ärsyttääkseen muita. Pari vuotta sitten eräs ehdotteli tuplaydin Inteliä joka pelikoneeseen, joka oli kaikin tavoin järjetöntä. Kannattaa siis aina katsoa, että pari muutakin antaa siunauksensa ehdotukselle. Ettei nyt sokeana heti ensimmäiseen luota. Varsinkaan, jos ehdottaja on Newbie tasoltaan. Toi Lurluckin ehdotuksesa on karsittu näytönohjaimesta joka jää alkuun pullonkaulaksi, mutta tässä tapauksessa on panostettu emolevyyn ja prosessoriin huomattavasti enemmän. Suomeksi, seuraava päivityksesi tulee helpottumaan todella paljon kun ei tarvitse vaihtaa kuin näytönohjain. Muut osat ovatkin jo parempaa rautaa. Tällähetkellä toi 7770 sopii LoL ja Minecraft peleille ihan hyvin.
Olen samaa mieltä InfinityGamingin kanssa. Ja tällasta koteloa olen katsellut: http:/ /www. pixmania.fi/pc-kotelo/advance-pc-kotelo-hunter-x-musta-sinisella-led-valolla/12048204-a.html. Ja tuosta tuli mieleen, yhdellä tutulla on ollut 6-8 vuotta sama kotelo eikä ole kertaakaan kuulemma pettänyt. Itselle ei ole hermanneja vielä eteen tullut, ainakin luullakseni.
hermanneja löytyy tarvittaessa , mutta tää ; ei ole ihan maailman hienointa teknologiaa. onko toi 5kymppii maksimi ? Entäs tämmöisiä lähtöjä ; +
Pysyn varmaan noissa aiemmissa prossussa ja emossa, koska ne ovat tuolta mindfactorysta josta ovat myös kaikki loput osat. 50 ei ole maksimi, mutta kauhean paljon kalliimpaa en raaskisi ostaa. Eikä varmasti olekkaan, hinta kun ei päätä tuossa kotelossa huimaa. Enimmäkseen halusin tietää, käykö se yhteen muiden komponenttien kanssa
Ja sinähän ostat just sen mitä haluat maksaa. mutta ; + + Tuossa Lurluck;n paketissa on säästetty näytönohjaimessa, se maksaa silti satasen, ja prossun coolerissa , jolla ei jäähdytä mitään. Toi sun valitsemasi koppa mahtuu just ja just osien ympäri mutta se on siinä, heikkoo romuu. Ota siitä vanhasta HP rämpystäs kylki auki ja istu rauhassa ihmettelemässä kannattaako ostaa vastaavaa. Tossa vaihtoehtoja
Niinhän se on. Ja prossun cooleri ei ole aluksi niin ensisijaisen tärkeä, kun en kuitenkaan kellottele. Ostan sitten paremman kun aloitan. Mutta koteloista, olisiko nämä tuolta sinun linkkaamalta sivulta parempia? http: //www. systemastore.fi/product_info.php?products_id=79672&osCsid=6207e5201fa6b0e64d8ee6f47fccbf31 http: //www. systemastore.fi/product_info.php?products_id=99759&osCsid=6207e5201fa6b0e64d8ee6f47fccbf31