*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Pelikoneen PC-Komponentit !

Tässä viestiketjussa on 22 viestiä.

Moro !
Olen ostamassa pelikoneeseen PC Komponenttejä ja olen aika Alokas tietotekniikassa. Joten ajattelin että te voisitte jeesata mua kasaamaan mulle hyvän setin. :)
Budjetti ois: max. 1500e
Tarvisin oikeestaan pelkän keskus yksikön Windows 7 64 bittisellä maustettuna.
Kone olisi tarkoitettu siis Pelikoneeksi eli BF3 pitäisi pyöriä.
Konetta ei tarvitse olla valmiiksi kasattu. Eli itse voisin kasata. Saksasta tilaus onnistuu. -Alluzhu-
▼▼ Tässä viestiketjussa on 21 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Alluzhu:
Moro !
Olen ostamassa pelikoneeseen PC Komponenttejä ja olen aika Alokas tietotekniikassa. Joten ajattelin että te voisitte jeesata mua kasaamaan mulle hyvän setin. :)
Konetta ei tarvitse olla valmiiksi kasattu. Eli itse voisin kasata. Saksasta tilaus onnistuu. -Alluzhu-
tällästä
pyörii varmasti bf3 ulralla ja myös mahdollisuus kellotukseen
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.2.2013 @ 20:18

Emo:M5A97R2.0 | Näytön ohjain:Gigabyte GeForce GTX670 Windforce3 2GB | Poweri:Antec high current gamer 620W | Kotelo: Bitfenix Merc Alpha | Prossu:AMD phenom x4 II 970Be 4Ghz | Prossucooleri:Thermalright True Spirit 2X120mm tuulettimella | Ram:Kingston 4gb & 3x2gb | Kovalevyt:Kingston V300 SSD 120gb ja Seagate 150gb | Oheislaitteet|Näyttö:HP Pavilion 23xi | Kuulokkeet:SteelSeries Siberia v2 | Hiiri Logitech G300 | Näppäimistö: Razer blackwidow ultimate 2013 | Äänentoistojärjestemä Harman/kardon Avr142 ja 2x Itsetehtyjä kaiuttimia|Puhelin: Lg optimus 4x hd p880

Netti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega:
Moro !
tällästä
rameiks jonkun muun valmistajan 1866mhz,koska mugen3+ nuo kammat,eivät taida mahtua, poweriks ovvisi olla 650w xfx mielummin,en maksais tuosta antecista noin paljoa, ja näyttikseksi voisi olla Gigabyte Radeon 7970Ghz Edition
Ja tuota erillistä äänikorttia ei välttämättä tarvitse,mutta jos AP haluaa parempaa äänenlaatua,niin sitten

http://www.youtube.com/user/Valiojoukot/
AMD Phenom II 1055T-Gigabyte Radeon 6990+HIS Radeon 6970=AMD Radeon 6970 Trifire=Korvaraiskaus
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega:
Moro !
tällästä
rameiks jonkun muun valmistajan 1866mhz,koska mugen3+ nuo kammat,eivät taida mahtua, poweriks ovvisi olla 650w xfx mielummin,en maksais tuosta antecista noin paljoa, ja näyttikseksi voisi olla Gigabyte Radeon 7970Ghz Edition
Ja tuota erillistä äänikorttia ei välttämättä tarvitse,mutta jos AP haluaa parempaa äänenlaatua,niin sitten
juu eli nämä muisteiksi http://www.jimms.fi/tuote/F3-1866C9D-8GAB ja poweriksi http://www.jimms.fi/tuote/P1-650X-XXB9

Emo:M5A97R2.0 | Näytön ohjain:Gigabyte GeForce GTX670 Windforce3 2GB | Poweri:Antec high current gamer 620W | Kotelo: Bitfenix Merc Alpha | Prossu:AMD phenom x4 II 970Be 4Ghz | Prossucooleri:Thermalright True Spirit 2X120mm tuulettimella | Ram:Kingston 4gb & 3x2gb | Kovalevyt:Kingston V300 SSD 120gb ja Seagate 150gb | Oheislaitteet|Näyttö:HP Pavilion 23xi | Kuulokkeet:SteelSeries Siberia v2 | Hiiri Logitech G300 | Näppäimistö: Razer blackwidow ultimate 2013 | Äänentoistojärjestemä Harman/kardon Avr142 ja 2x Itsetehtyjä kaiuttimia|Puhelin: Lg optimus 4x hd p880

Netti:
Mikä tuo sivu on mistä noita linkkailette? Ja paljon kiitoksia vastauksista !

Aleksiii !
Jimms.fi

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.

Tohon vielä joku ~250giganen ssd n. 200€. Intel-vaihtoehto. Ton hintaseen koneeseen laittaisin jo vaikka Silent Rigiltä Super Floweria poweriks... ja ehkä tuuletin tai kaks vielä koppaan, vaikka alkuperäsilläkin luultavasti pärjää mainiosti.

Emossa vois säästää ottamalla vaikka Asroskan Extreme4 mutta laitetaa välillä jotain muuta kun budjettia piisaa.

Alkupostauksesta ei ihan kaikki pointit selviä, mitä halutaan tarkalleen koneelta.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.2.2013 @ 21:01

1.Maximus Hero VI, 4770K, NH-U12P SE2, Asus GTX 780, Shinobi window, 2x4Gb, SF GK Platinum 550w, V300 240GB, F3 1 Tb, Qnix Q2710 1440p
2.Asrock Z68 Pro3, 2500K, TrueSpirit120, Bitfenix Ghost, 2x4Gb, V300 240Gb, CX600(hyihyi)
3.Asrock 970 Ext4, FX4100, TrueSpirit120, MSI GTX570, Merc Alpha, 2x4Gb, XFX450W, Agility3 120Gb, WD Blue 1 Tb
Ja sitten ihan vaan tämmöistä-
A)link
B)link
C)link
D)link
E)link
F)link
G)link
H)link
Ö)link
Ja kaikki nämä osat 1 267.89 € joka on tarjoushinta juuri sinulle, jimsit ei pysty samaan.
Intelin puolelta...

Kauppa: Mindfactory
+ 30€ postit
+ Win 7
+ kotelo Fractal Design R4
-/+ Pelitehoissa i5 3570K ja i7 3770K ero on hyvin pieni, mutta hinnassa 100€ eroa

Jos tuonne 1500€ pitää yrittää päästä, niin Crossfire/Sli alle sitten vaan...
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.2.2013 @ 22:54

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lurluck:

+ Win 7
-/+ Pelitehoissa i5 3570K ja i7 3770K ero on hyvin pieni, mutta hinnassa 100€ eroa

Ihan vaan erilaista tosi kallis :link
Siisti :link
Jos aloittaja sisäistää nämä eri vaihtoehdot ja palailee linjoille, jotain sopivaa saadaan kasattua.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajaJako:

+ Win 7

Jos aloittaja sisäistää nämä eri vaihtoehdot ja palailee linjoille, jotain sopivaa saadaan kasattua.
Yks vaihtoehto on tämä:
http://www.jimms.fi/tuote/FD-CA-DEF-R4-BL

Johon lisämausteeksi lisätään tämä:
http://www.jimms.fi/tuote/FD-AC-WND-DEF4-ARC-BL
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajaJako:

+ Win 7

Tuo ensimmäinen on erittäin nätti kotelo ja haluaisin että koneeni näyttää hyvältä. Jos saat kasattua tuohon hyvän setin alle 1500e niin katsellaan. Kiitos...
Tästä

Huom 250Gb SSD + 16Gb DDR3

Vaihtoehtolsi toki Radeon 7970Ghz maksa noin 400e, ja säästetyllä rahalla 1Tb kovo tilalle.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 9.2.2013 @ 12:05

Intel i5 2500k @4.6Ghz -=- Asrock P67 Pro3 -=- Asus GTX680 DirectCU II OC -=- Corsair 1600Mhz 8Gb -=- Intel 120gb SSD -=- Samsung SpinPoint F3 1Tb x2 -=- XFX 650w -=- Creative Sound Blaster Recon3D -=- Corsair H100 -=- Rosewill BLACKHAWK ULTRA -=- BenQ 24" XL2420T, 144Hz -=- Tt eSPORTS Challenger Pro -=- Razer Kraken Pro -=- steelSeries KANA -=- WIN7 Ultimate 64

Läppäri: MacBook Air "13 128Gb "2013"
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Escaladus:
Tästä

Huom 250Gb SSD + 16Gb DDR3

Vaihtoehtolsi toki Radeon 7970Ghz maksa noin 400e, ja säästetyllä rahalla 1Tb kovo tilalle.
SSD:ksi ottasin mielummin tuon Kingstonin http://www.jimms.fi/tuote/SV300S37A%2F240G
Ja näyttikseksi tosiaan Radeon 7970Ghz Editionin http://www.jimms.fi/tuote/GV-R797TO-3GD

E:Linkin perkule unohtui :/
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 9.2.2013 @ 12:36

AMD Phenom II 1055T-Gigabyte Radeon 6990+HIS Radeon 6970=AMD Radeon 6970 Trifire=Korvaraiskaus
Se että 840 basic häviää kirjoitusnopeudessa pro:lle ei välttämättä pelikoneessa haittaa. Lukunopeus on poikkeuksellisen hyvä tuohon hintaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Se että 840 basic häviää kirjoitusnopeudessa pro:lle ei välttämättä pelikoneessa haittaa. Lukunopeus on poikkeuksellisen hyvä tuohon hintaan.
840 Basic = TLC = Surkea tekniikka kun samaan hintaan saa muilta valmistajilta MLC:tä.
Sampan 830- sarja oli MLC:tä mut ne päätti tehä tällee tökerösti.

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
Ei ole tästä kysymys vaan valmistus tekniikasta joka basic sarjassa on TLC ja pro sarjassa MLC.

Tuo ensimmäinen on erittäin nätti kotelo ja haluaisin että koneeni näyttää hyvältä. Jos saat kasattua tuohon hyvän setin alle 1500e niin katsellaan. Kiitos...
Tuossa ylempänä ehdotin Saksasta settiä, joka on alle 1500€.
+ i7 3770K
+ Seasonic gold hyötysuhteella modulaarinen poweri
+ 16GB laatu muistia
+ markkinoitten tehokkain näytönohjain
+ hyvä emolevy ja cooleri
+ 240GB Kingstonin parempaa sarjaa oleva SSD

Pieni ajatusvirhe, tuo paketti on n.1400€ yhteensä tuolla R4 kotelolla ja win7.

Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000

HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:

SSD:ksi ottasin mielummin tuon Kingstonin http://www.jimms.fi/tuote/SV300S37A%2F240G
Ja näyttikseksi tosiaan Radeon 7970Ghz Editionin http://www.jimms.fi/tuote/GV-R797TO-3GD

E:Linkin perkule unohtui :/
Tuo GA on vanhempaa sarjaa 2xmini-DP jotka on nuljuja jos joskus kasaa moninäyttö paneelin.
Hintavertailuna uudempaa sarjaa :link sama vehje eri hinta :link saksan hintataso :link
Aloittajan kannattais tosissaan tutustua tuohon Lurluckin pakettiin ja alkaa kyselemään siitä.
nosiis,itsellä tuo minidp menettelee,yks näyttö menee minidp.dp sovittimella,ja johtona on dp.dvi johto,mutta sen käytöstä pitää luopua,ja siirtyä takas hdmi-johtoon,koska minidp-dp sovitin menee sapphiren aktiiviadapterille :/

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toniman92:
840 Basic = TLC = Surkea tekniikka kun samaan hintaan saa muilta valmistajilta MLC:tä.
Silti sarja päihittää useimmat mlc-levyt testeissä. On tietenkin aiheellista epäillä pysyykö suorituskyky samalla tasolla koko käyttöiänsä ajan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toniman92:
Silti sarja päihittää useimmat mlc-levyt testeissä. On tietenkin aiheellista epäillä pysyykö suorituskyky samalla tasolla koko käyttöiänsä ajan.

Kyse ei olekaan nopeudesta, vaan kestävyydestä.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
Hei!

En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne mutta kun emolevyssä on neljä muisti paikkaa niin pitäkö myös ostaa neljä muisti kampaa(tai no tietenki pitää...) mutta voiko muistit olla vaikka eri merkkisiä osa????
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.