http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...8300-16GB-HD8760-128GB-SSD-1TB-Windows-8-poyt Pelikone siis hakusessa ja itse kasaaminen ei oikeen nappaa koska olen aika avuton koneiden kanssa. Onnistuisi varmaan mutta en halua ottaa riskejä että jokin menisi vikaan. Onko hintaan nähden hyvä kone? Vai säästäisikö paljonkin jos tilaisi osissa? Kertokaa toki jos olisi jotain parempia vaihtoehtoja.
Mikään valmispaske ei kannata. Vaikka teho olisi kunnossa suhteessa hintaan, niin ongelmia tulee joko osien takia (huono laatu, surkea päivitettävyys ym.) tai softien takia (yhteensopivuusongelmat, koneen hidastuminen ym.). Täytäppä: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa:
No koitetaas. Budjetti:600-800€ Ei ole niin justiinsa jos menee hieman yli. Budjetti lähinnä suuntaa antava. Tarvitsetko kasauksen?: Kyllä. Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Pelikäyttöön. Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Näyttö,näppäimistö,hiiri Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ei väliä Muuta huomioitavaa: -Osat mieluiten samasta paikasta koska ajattelin ostaa osamaksulla osat jos se vain on mahdollista. (ei tule ylimääräisiä maksuhässäköitä)
Tässä yksi ehdotus koottuna runsaalla satkulla ylittyy tietty joitain osia voi vaihtaa setistä, jos haluaa käyttiksen W7.n kaikki ei W8 pidä laajempia kasauksia kauppa on
Kiitos power_age! Kysymyksenä vielä: multa löytyy siis Benq T221WA näyttö jossa on pelkästään tämä VGA liitäntä mahdollisuus. Pystyykö tätä näyttöä käyttämään tuon setin kanssa? Tiedän, olen uuno näiden tietokoneiden kanssa