Elikkäs en osaa vertailla koneita mutta jotain jimmssin halvimpia oon kattonu, eli kunhan pyörittäis GTA IV, Saints Row 3, MW3 niin kelpais. Mitä halvempi sen parempi, muttei mitään ihan krääsääkää, ettei tarvitsisi heti uutta ostaa.
Täytäkkös tuon esimerkkipaketin,kiitos Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Peku123: Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd
Budjetti: 500-800€ (Mitä halvempi, sen parempi) Tarvitsetko kasauksen?: Kyllä. Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi, pelailu ja kuvaus. Aiotko kellottaa?: Tuskin. Mitä on jo valmiina?: Näyttö ja hiiri. Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ei väliä. Muuta huomioitavaa: - Talossa asustaa kissoja ja koira eli "karvasuojattu"
tuohon välille mahtuu sata eri vaihtoehtoa hinnan pitäisi olla vähän tarkemmin tiedossa, Esim.800-900e ja älä missään nimessä osta valmista konepakettia
Väärin. SystemaStoresta saat kasauksen 30 eurolla, ja saat valita osat ITSE. Pakettikoneissa et saa valita osia itse, powerit on niissä halpoja kiinalaisia, eikä edes emolevyn mallia aina kerrota. Osat on muutenkin 90% niissä valittu päin persettä, ja loppujen lopuksi pakettikoneet vielä maksaa enemmän.
Luuletko ettei pakettikoneiden hinnoissa ole valmiiksi huomioitu kasaamisen hintaa (kasaajan palkka + kate)?
Kyllä, sitä juuri meinasin, ja kyllähän Jimmsilläkin voi vaihtaa jonkun osan jos haluaa, nehän siellä itse ne kokoavat.
jos ostat jimmsin kasaaman *valmiskoneen* tämä ei välttämättä onnistu jos ostat jimmsistä osat ja maksat että he kasaavat osasi,osien itsevalitseminen onnistuu jimmsissä tosin aika kalliihko kasausmaksu
Vieläkin vähän hämärtyy mitä tarkoitat. Se että valitset valmiin pakettikoneen, ja haluat vaihtaa siitä yhden osan on kaikkein huonoin ratkaisu ikinä. Kaikki osat itse valittuna + kasauspalvelu on fiksumpi. Siltikin, Jimssin kasaus maksaa 50 euroa enemmän kuin systemastoren. SilentRig kasaa muistaakseni 45 euroon.
kyllä. Me valitaan osat ja otat siihen kasauksen mukaan. Asennat käyttiksen sisään (ok, ok, ok, nimi, ok...) ja ajurit niin kone on siinä. Oikeasti, tosi helppoa ja täältä saa neuvoa vaikka kännykällä selailtua jos paniikki iskee
Oho tulipa valittua kalliit ramit mielummin nuo http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=80455