Budjetti: 500-600e Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä, varmaanki 7? Käyttötarkoitus: Tulee siis kiinni telkkariin (oiskohan 32 tuumanen vanhahko taulutv) ja toimii pikkuveljellä pelikoneena (kevyehköt pelit) ja olohuoneen viihdekeskuksena Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: - Tarvittavat oheislaitteet: Langaton näppäimisto ja hiiri (Hong Kong laatu käy) Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD, ei tarvita blurayta, vaikka HTPC onkin. Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Mielellään pieni, mutta jos alkaa nostamaan hintaan niin ATX käy myös. Muuta huomioitavaa: Elikkä hakusessa pienen budjetin pelikone joka tosiaan toimii myös olohuoneen "all-around" PCnä.. Saksasta tilaaminen pitäisi onnistua.
Kuinka kevyet pelit, että tiedetään tarviiko erillisen näyttiksen vai riittääkö APU piirin integroitu näyttis?
Terraria, minecraft ym tällähetkellä. Pelaa codit ja BF:ät (vielä toistaseks) konsolilla. Noihin varmaan riittää integroitu, ja voihan sitä näyttistä sitte jälkeenpäin ajatella, jos innostuu isompiin peleihin (pieni kasvuvara poweriin tulevaisuutta ajatellen, ehkä?)
Onko liian iso kotelo Silverstone PS07B tai muuten vaan ruma Silverstone PS07W? Fractal Design Node 304 Silverstone SST-SG06B Lite Lian Li PC-Q11B Fractal Design Core 1000 USB 3.0 Fractal Design Arc Mini Fractal Design Define Mini Black Pearl Oliskohan tuossa jotain koteloa, minkä sisään suunnitella osia?
Ei ole kyllä Saksassa ihan mahtavassa hinnassa FM2 kannan tuotteet, mutta halvempaa silti... Kauppa: Mindfactory + Kotelo Fractal Design Define Mini Black Pearl + Windows 7 tai Windows 8 Riittääkö 128GB SSD? Harkintaan: - Bluray - Sandisk Ultra Plus 256GB - Seagate Barracuda 7200.14 1TB - Hiljainen cooleri Arctic Freezer A30 - Super Flower Golden Green 450W
Hommasin tämmöisen toisen postauksen vinkistä. Nyt täytys vaan saada selkoa tuosta mindfactoryn kanssa pelaamisesta. Oon päässy siihen pisteeseen että pitäis alkaa makseleen jotain (eli oon saannu sen sähköpostin), ja löydän tuolta kyllä maksuosotteen, mutta mikäs noista kaikista koodiyhdistelmistä mahtaa olla viitenumero? E: korjasin kuvan