Eli siis missähän lie vika kun yhteys katkeaa vähän väliä (adsl valo sammuu)noin minuutin välein ja yhdistää heti uudelleen. Tuo modeemi (telewell tw-ea510 v3) pitäisi olla kunnossa kun on vasta vaihdettu takuuseen uusi ja toimii kaverin luona ihan normaalisti. mietin että voiko olla vika tietokoneen asetuksissa mutta katkoo yhteyttä myös ps3:lla.. Tietokoneen (acer aspire 3100 ja vista) ilmoittaa dns-palvelimen kokoonpano määrityksissä voi olla vikaa.. Osaisko joku viisaampi kertoa missa voi olla vika? tähän asti toiminut aivan moitteettomasti, mutta nyt noin 4 päivää pätkinyt pahasti..
Mulla oli vuosi sitte vähän samanlainen ongelma ku sulla. Otin yhteyttä palveluntarjojaan eli mun tapauksessa Soneraan. Vika oli niitten päässä. Ilmoitti mulle reilun päivän päästä, et ongelma on korjattu, ja että modeemi/reititin pitäs käynnistää uudelleen. Rupes pelittää, ja sen jälkeen on pelannut iha hyvin... huomenna varmaan kaatuu, ku menin kehumaan.
juu tänään selkis että linjoissahan se vika oli.. vaikka sai jo monesti dna:lle soitella ja väittivät vaan että modeemissa se vika on jos ei toimi nii tänään sitten soittivat että linjoissa vika ja nyt on korjattu...