Eli mulla on dna:n 2 mekanen mokkula se on ruvennu kuumenemaan pirusti, hyvä että kärsii koskea. Niin ja katkaisee yhteyden vähän väliä. Oisikko kellään apuja ko. ongelmiin?
mulla on sama ongelma. (tikku huawei E160E saunalahti) mulla se kuumenee ja katkaisee netin, ja kun odottelee n. 10min niin netti alkaa toimimaan. tikku n. vuoden vanha
Jotenkinhan se on mennyt rikki, koska noin kuumenee, ja kaipa tuo yhteyden katkeaminen johtuu juuri tuosta ylikuumenemisesta. Käy vaihtamassa uuteen.
Pistä tikku usb jatkojohtoon ja se jatkojohto kiinni koneeseen. Pitäisi auttaa noissa tapauksissa. Sekä kannattaa se mokkulan fw päivittää.
Joo tänään kävin hakemassa uuden tikun. Nytten netti on ollu toiminnassa jo 3 tuntia ilman katkoja. Jospa se vika oli tikussa...
Joo, vika oli varmaan tikussa. Ei ole katkaissut yhteyttä tähän päivään mennessä yhtään kertaa. Mutta mokkula on aika kuuma kuiteskin. Kuumeneeko mokkulat muilla sankareilla? Mulla on mokkula 15cm johdon päässä.
Mulla pätkii tunnin välein ,ohjelma näyttää että yhteys on mutta tikku on pimee? Mistä hait uuden tikun? kävin mustassapörsissä mista hain tikun mutta siellä vaan pyöriteltiin asiaa eikä muuta.tikku vuoden vanha.Ostin myös uuden koneen eilen ku ajattelin että se on vahasta koneesta kiinni ku se pätki muutenkin.