Läppäri olisi määrä hankkia. Kriteereinä 13,3" koko ja HDMI liitäntä. Tarkoitus olisi liittää pumppu telkkariin ja katsella leffat jne. sitä kautta, joten HD tason kuva pitäisi toistua ilman tökkimistä. Mitä minua enemmän tietävät sanoo? Ehdotuksia? http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=23101&ryhma=549&pid=1 tuollaista olen itse katsonut, pikkulinnut lauloi että muuten hyvä, mutta suoritin olisi heikohko. Näinkö? Kiitoksia etukäteen vastaajille
Jos tulee katsottua paljon elokuvia eikö olisi viisainta ostaa DVD-soitin on aina varmempi ja laadukkaampi kuva.Jos on kannettavan ostoaikeissa tuo on tietysti yksi vaihtoehto.
Juu siis nimenomaan läppäri. Tosiaan 13,3" kokoinen ja se HDMI liitäntä. Toisin sanoen että kone toistaa HD tasoista kuvaa ilman ongelmia ja että sillä saa tehtyä perushommat ilman kummempaa tökkimistä. Haluaisin siis noilla kriteereillä hyvän myllyn. Haluan välttää sitä että ostan jonkun muka- hyvän ja sitten joudun pettymään kun suoritin on huono tai vastaavaa. Putosin kuitenkin suorittimien kehityksessä kärryiltä kauan sitten, enkä osaa katsoa mikä on hyvä ja mikä ei. Eli saa ehdottaa tasavahvoja paketteja
Noissa ei taida olla kummassakaan dvd-asemaa, mutta senhän ilmeisesti tiedätkin. Vaatii siis erillisen aseman.
Kyllä kyllä, tarkoitus on että kone kulkee sitten mukanakin, sen takia pieni koko. 13,3" pienemmissä ei sitä HDMI liitäntää esiinny.