Elikkäs,minun netti menee rajattu tilaan,kun pelaan nettipeliä (MW2),eli osaisiko kukaan auttaa? Kiitos jo etukäteen.
Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''
Muuten netti siis toimii normaalisti,mutta kun pelaan netti menee rajattu tilaan. Testattu muissakin peleissä. Anteeksi,tarkoitan Rajoitettu.
Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä. Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.
Ei vaikuta, jos asetukset on kunnossa ja yhteys pysyy ylhäällä. Oletko laittanut molemmista reittimestä ja mokkulasta sen 3G-only tilaan. Kun se mokkula tippuu 2G:hen niin se tuntuu kuin se olisi tukossa. Molempiin pääsee kiinni web-selaimella (sisäinen ip-osoite). Tietääkseni tuo rajoitettu ilmoitus tulee silloin kun hyvää langatonta yhteyttä ei ole saatavilla. Voi hyvinkin johtua siitä että yhteys katkeaa tai tippuu 2G:lle. Ei kuitenkaan ole henkilökohtaista kokemusta asiasta, koska minulla ei ole edes Windowsia.