1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nettiongelma

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi xxxoooxxx 08.08.2013.

1. xxxoooxxx

xxxoooxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs,minun netti menee rajattu tilaan,kun pelaan nettipeliä (MW2),eli osaisiko kukaan auttaa? Kiitos jo etukäteen.

2.  
  3. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Mitä tarkoitat "rajatulla tilalla"?

4. xxxoooxxx

xxxoooxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on käytössä langaton yhteys,minulla näkyy oikeasssa ala-palkissa nuo langaton yhteys-viivat niin siinä lukee ''Ei verkkoyhteyttä'' ja ''Rajattu''

5. xxxoooxxx

xxxoooxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muuten netti siis toimii normaalisti,mutta kun pelaan netti menee rajattu tilaan. Testattu muissakin peleissä.
    Anteeksi,tarkoitan Rajoitettu. :)

6. Voimaorja93

Voimaorja93 Newbie

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Päivitä valmistajan sivulta verkkokortin ajurit. Jos käytät langatonta yhteyttä, niin kokeile miten netti toimii langallisena. Voisit myös kokeilla sallia pelisi oman virustorjuntaohjelman/palomuurin kautta, jos ongelma johtuisi niistä.

Monesti nettiongelmat johtuvat modeemista/reitittimestä, eivätkä suinkaan itse tietokoneesta. Irrota modeemin/reitittimen virtajohto hetkeksi käynnistääksesi laitteet uudestaan.

7. xxxoooxxx

xxxoooxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

8. xxxoooxxx

xxxoooxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käytössä on Telewell TW-EAV510-modeemi,jossa on mokkula kiinni.Voiko se vaikuttaa jotenkin asiaa?

9. Lumikki

Lumikki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei vaikuta, jos asetukset on kunnossa ja yhteys pysyy ylhäällä.

Oletko laittanut molemmista reittimestä ja mokkulasta sen 3G-only tilaan. Kun se mokkula tippuu 2G:hen niin se tuntuu kuin se olisi tukossa. Molempiin pääsee kiinni web-selaimella (sisäinen ip-osoite).

Tietääkseni tuo rajoitettu ilmoitus tulee silloin kun hyvää langatonta yhteyttä ei ole saatavilla. Voi hyvinkin johtua siitä että yhteys katkeaa tai tippuu 2G:lle. Ei kuitenkaan ole henkilökohtaista kokemusta asiasta, koska minulla ei ole edes Windowsia.

Viimeksi muokattu: 18.08.2013

Jaa tämä sivu