1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Compaq 615 korjaukseen/ uusi kone

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi sopu 29.05.2013.

  1. sopu

    sopu Member

    Liittynyt:
    31.08.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tommone pari vuotta vanha em. kannettava tossa. Joku aika sitte hajos tuuletin iskun seurauksena. Ensin piti kummaa ääntä ja jonkin ajan kuluttua lakkaa toimimasta kokonaan. Kone on yleisesti ottaen toiminu ihan ok. Ongelmana lähinnä, että mä en osaa "huoltaa" sitä niin perusteellisesti, kun mitä käyttö vaatis.. Seurauksena tukkoinen kone.
    Kysymyksein siis on, että kannattaako toi huollattaa (vaihdattaa tuuletin..? Ja puhdistaa sekä ohjelmisto, että kirjaimellisesti. Ja siis kyse ammattilaisen tekemistä toimenpiteistä, koska itse en osaa!), huomioonottaen, että kyseessä on melkosen surkea (?) kone..? Vai ostanko suosiolla uuden?

    Kts!
     
  2.  
  3. Patti12

    Patti12 Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    957
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kannattaa selvittää, paljonko korjaus tulisi maksamaan. Koneen tehot vaikuttavat kyllä aika heikoilta, joten ehkäpä uusi kone olisi paikallaan.
     
  4. sopu

    sopu Member

    Liittynyt:
    31.08.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Alustava arvio oli 40-60 euroa plus ainakin tuuletin 15 euroa. Mutta tiedä häntä.. Parivuotiaasta (halvasta) läppäristä kun ei vaan tiedä, millon alkaa kuolla käsiin, ni tuntuu vähän älyttömältä tommonenkin summa o.o ähh, en tiiä. Kiitos vastauksesta!
     
  5. Patti12

    Patti12 Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    957
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Tuon hinnan voisi vielä maksaa korjauksesta. Jos kuitenkin ajattelet nykyisen olevan sen verran hidas, että uusi olisi mukava, kannattaa sellainen sitten suoraan ostaa.
     
  6. aclase

    aclase Member

    Liittynyt:
    07.06.2013
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Parempi vaihtoehtona osta heti käyetty hyväkuntoinen HP EliteBook jos tykät Compaq:sta :)
     

Jaa tämä sivu