Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

Tiedote 3.11.2009

AfterDawn.com uudistui! Uuden ulkoasun lisäksi myös sivuston toimintaa on nopeutettu. download.fi:stä ja puhelinvertailu.com:sta tuttu ulkoasu on nyt otettu käyttöön kaikissa AfterDawn.com:n suomenkielisissä sivustoissa.

Lue lisää ja anna palautetta!

Sulje

Acer Aspire 5110 -ongelma

#1 22.10.2009 @ 17:28
Olen yrittänyt formatoida acer-läppäriä, mutta kone sammuttaa itse itsensä satunnaisen ajan kuluttua käynnistämisestä. Välillä windows-levy ehtii käynnistyä ja aloittaa formatoinnin, välillä taas levyn lukeminen on kesken kun kone sammuu. Onko ongelmaan olemassa yksinkertaista ratkaisua? Voisiko joillain BIOS-asetuksilla olla merkitystä? Jos kyse on laiteviasta, niin onko kellään heittää arviota korjauksen hinnasta?

Kiitos vastauksista.
#2 7.11.2009 @ 13:00
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tepikoo:
Olen yrittänyt formatoida acer-läppäriä, mutta kone sammuttaa itse itsensä satunnaisen ajan kuluttua käynnistämisestä. Välillä windows-levy ehtii käynnistyä ja aloittaa formatoinnin, välillä taas levyn lukeminen on kesken kun kone sammuu. Onko ongelmaan olemassa yksinkertaista ratkaisua? Voisiko joillain BIOS-asetuksilla olla merkitystä? Jos kyse on laiteviasta, niin onko kellään heittää arviota korjauksen hinnasta?

Kiitos vastauksista.
#3 9.11.2009 @ 18:38
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tepikoo:

Kiitos vastauksista.
Milloinkas olet pölyt putsannut koneen sisältä? Voi olla liika lämpenimen syynä.
#4 10.11.2009 @ 18:21
Pölyjen putsaaminen auttoi, kone kestää päällä ja sain windowsin asennettua uudelleen. Helpomman puoleinen ratkaisu ongelmaan toimi.

Jos sinulla ei vielä ole AfterDawn.com-käyttäjätunnusta, voit syöttää alle uuden käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteesi. Osoitteeseesi lähetetään erikseen aktivointilinkki.

Mikäli sinulla on jo käyttäjätunnus AfterDawn.com-sivustoille, kirjaudu sisään viereiseltä välilehdeltä.

Kirjaudu sisään käyttämällä AfterDawn.com-käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Lihavointi Kursiivi Punainen väri Lainaus Koodi Lisää kuva Lisää linkki

Jaa tämä