1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer 5520 kanssa vaikeuksia

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Petri74 13.11.2011.

  1. Petri74

    Petri74 Member

    Liittynyt:
    13.11.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve.
    Olen täysin kujalla tietokoneista,jaa nyt mulla olisi tälläinen murhe; Kuva jumittelee jos yritän katsoa vaikka youtubesta musiikkivideoita. Yhteys mulla on toi 40 megainen kaapeli,joten nopeus kai piisaa. Näytönohjain on geforce 7000m. Onko tämä kone vaan niin heikko,vai olisiko jotain asetuksia perseellään? Hävettää taitamattomuuteni :)

    Nonniin, olen koittanut eri selaimia ja saanut ajurit ym. päivitettyä, mutta tilanne pysyy samana. Sen nyt kuitenkin huomasin,että kone puhaltaa välillä melkoisesti,ja silloin kuvakin liikkuu nykimättä.Ylikuumenee tai jotain?
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2011
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Jos se you tuben video jumittaa niin vika on varmaankin yhteydessä,jos taas koko selain jumittuu sillon kun katsot niitä videoita niin vika on koneessasi.

    mitä selainta käytät ?
    kokeile onko ongelma kaikilla selaimilla,testaa IE:llä,firefoxilla ja vaikka chromella.

    onhan näytönohjaimen ajurit päivitetty ? uusimmat saat täältä,päivitä adobe flash(ilman sitä McAfeeta)

    asenna Ccleaner ja suorita rekisterin korjaus sekä puhdistus.
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2011

Jaa tämä sivu