Yrittäisin saada siis Taulutelkkarini pc:n näytöksi jolla voisi katsella esim. Tietokoneella olevia elokuvia ja vastaavaa. Noh, Olen liittäny PC:n näytön kautta VGA johdolla telkkariin mutta mitään ei tapahdu.. Mistä moinen? Ja mikä auttaa? Pitääkö olla jokin välissä esim vahvistin..? Eli kytkennöt ovat suoraan VGA:lla tietokoneen näytöstä telkkariin.
noilla tiedoilla ei paljon voi neuvoa. oletko ottanut toisen näytön (tv) käyttöön tietokoneen näytönohjaimen asetuksissa. missä siellä riippuu onko AMD vai nVidia.
AMD on kyseessä. Nyt kun katsoin ja laitan asetuksista että on 2 näyttöä ja kopio nämä näytöt ja yritän tallentaa asetuksia niin ilmoittaa "Näytön asetuksia ei voi tallentaa" Mikä pielessä?
kerro nyt telkkarin malli sekä sun tietokoneen speksit, tai jos käytössä on pakettikone niin merkki ja malli.
Telkkari on Thomson 32LB040s5 ja tietokone on http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...5421sc-m-Athlon-II-X3-450-4-GB-750-GB-Windows
Mun mielestä sä tarvit tälläsen tai sitten tässä ois jakaja vahvistimella. Korjatkaa jos olen väärässä.
Eiköhän se näytön VGA ole pelkkä sisäänmeno, ei siitä taida saada kuvaa ulos. Vai onko joku syy, miksi ajattelit saatavan, sanotaanko esim. käyttöohjeessa jotain sellaista? En ainakaan itse muista koskaan nähneeni tietokonenäyttöä, jossa olisi kuvasignaalille myös ulostuloja. Eikä VGA-jakaja auta asiaa, ellei koneessa kerran ole VGA-ulostuloa. Tarvitset ennemminkin DVI-VGA- tai HDMI-VGA-muuntimen, toisen näyttiksen, jossa on myös VGA, tai toisen tellkarin, johon liityntä onnistuu esim. HDMI:llä.
Tarkoitan lähinnä miksi kuvaa ei tullut, näytössä oli VGA input eikä tarvitsemaani outputtia tietokoneen kuvan siirtämistä televisioon.