1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta näyttöä hiljalleen hajoavan tilalle

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Baarinmestarit 22.06.2011.

1. Lähinnä tarvetta on leffa/kuvankäsittely/videoeditointi alueella. Mutta tässä 200-300e haarukassa.
    Tuota LG:n IPS236V-PN olen katellut mutta 5ms hämää. Muuten näyttää hyvältä vaihtoehdolta.

Pistääkö kovin pahasti haitaksi leffoissa, pelaamisessa tuo 5ms? Pelaaminen ei ole niin aktiivista, mutta tulee harrastettua silloin tällöin fps/rts muodossa.

Tässä nykyisessä on 2ms, mutta muuten tämä on vähän kuranen ja nyt hajoamassakin nelisen vuoden jälkeen. :p

Pitäisi mökiltä tulon jälkeen joku käydä hakemassa uuteen kotiin. Muitakin vaihtoehtoja otan toki vastaan. Kunhan full hd, dvi-d/hdmi-liitäntä löytyy.

2.  
  3. Joensuu

Joensuu Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  4. Tuo näyttääkin yllättävän hyvältä. Jonkin verran arvosteluitakin selailin eikä mitään sen suurempaa haittaa niissä ilmennyt.

Youtubessa parilla oli unboxing videot, muttei lupaamiaan arvosteluita. Toinen oli mennyt ostamaan kylläkin toisen samanlaisen näytön, joten ehkä se on ihan pätevä omiin hommiin myös - kunhan kalibroin näytön. Se tuskin koskaan on tehtaalta tullessaan loistava.

5. Missään ei selkeästi näemmä kerrota mikä paneeli Asuksen VE248H:ssa on. Mahtaako kukaan tietää? TN paneelia en halua nurkkiini.

6. aDewil

aDewil Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tää vastaus tullee jo aika myöhään, mut tännään olin kattelemassa sammaa lG ips monitoria monitoria ittelle niin toi ehdotettu asuksen monitori käyttää TN paneelia ja tältä sivulta hyvä selvittää mitä paneelia joku monitori käyttää:
    http://www.tftcentral.co.uk/

tolla sivustolla ei ihan kaikkia mmmonitoreita löydy

eli ton sivuston mukkaan sun ja mun etsimässä LGeen mallissa on LGeen oma LM230WF3-SLB1 ips paneeli.

Jaa tämä sivu