Eli nyt olisi tarkoitus hankkia uutta näyttöä n. 400 euron budjetilla. Full HD ja 24 tai suurempi tuumamäärä. Pelikäyttöön tietokoneen kautta ja Blu-rayta PS3:n kautta. Mitkä olisivat parhaat vaihtoehdot? Itse olen katsellut hieman BenQ malleja, mutta en ihan mahdottomasti ole niille lämmennyt. BenQ E2400HD Kuulemma hyvä perusnäyttö ja musta kyllä on mustaa, mutta muuten värimaailma saisi olla parempi jos olen ymmärtänyt oikein. BenQ G-sarja. Lueskelin jonkin verran arvosteluja G-sarjan näytöistä niin monet tuntuivat valittelevan, että ostettuaan näytön sen sai melkein heti viedä takaisin kuolleen/kuolleiden pikseleiden takia. Tietoasemalla tuntuu noissa olevan pikselitakuuta, mutta silti hieman arveluttaisi lähteä ostamaan. Mutta lyökääpä te hyvät ihmiset ehdotukset pöytään ja perusteluiden kanssa kiitos.
Tuossa LG:n W2486L-PF. Perusteluja ei voi oikein muuta laittaa kuin sen että 2x hdmi paikat takaavat, että ei tarvitse irroittaa ja laittaa aina erikseen playstationia ja PC:tä näytöstä ja taikaisin näyttöön. Myös 2ms vasteaika vaikuttaa lupaavalta etenkin peli käyttöön. Kontrasti on verkkokauppa.comin sivuilla väärin, koska jossain luki että se olisi 100000:1. Hinta tietysti voi olla ongelma, kun se on 10senttiä alle 400€(399,90€) .
Samsung Syncmaster T240. Ja capuzinolle tiedoksi että kukaan ei huomaa mitään eroa onko näytössä 10 vai 2ms vasteaika. Ja ei sitä konetta ole pakko laittaa HDMI:llä kiinni, kun DVI ajaa saman asian.
Niin, no eihän se vasteaika litteillä näytöillä enää vaikuta niin paljon. Mutta kuten allekirjoituksesta voi päätellä on koneeni lähellä kivikautta oleva .
Kiitos kommenteista. Tuo LG vaikuttaa ihan kiinnostavalta. En vain meinaa löytää niin mistään arvostelua kyseisestä näytöstä, koska sellaisia olisi mukava lukea ennen ostoa. Mitä olen miettinyt niin Samsung T260 mallia, mutta tuo 240 saattaa olla myös mahdollinen vaihtoehto.
Eli jos tuosta LG:stä löytyy jonkinlainen arvostelu/käyttäjäarviota foorumilta niin linkkiä tänne kiitos