1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Toinen näyttö windows XP:hen?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Horrorchicken 16.12.2010.

1. Horrorchicken

Horrorchicken Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä, mä sain tossa jokin aika sitte tommose Samsung LCD näytön tuttavalta, ja kun monella ystävälläni on kaksi näyttöä koneessa ajattelin laittaa myös toisen kiinni.

Siitä sitte iskin sem näytön tietokoneen toiseen VGA paikkaan, mutta tietokoneeni ei tunnistanut sitä. Yritin saada näyttöä toimimaan Windows tukipalvelun kautta tuloksetta. Näytönohjaimena mulla on Ati Radeon 9250 ja ajurina Ati Catalyst control center. Kokeilin näyttöä yksin päänäyttönä ja se toimi, nyt kun saisi vielä sen vanhan toimintaan...

Koneessani ei ole ollenkaa DVI paikkaa, voinko silti asentaa toisen näytön? Mitä mä nyt oon ymmärtäny ni DVI paikka pitäis olla toista näyttöä varten. :l

Oon jo kaikki maholliset päivitykset sun muut tehny.

Please, jos joku auttais olisin tosi kiittoline

PS: En sitte oo mikää tietokone velho ni älkää vastatko liian monimutkasesti.

2.  
  3. Sandels12

Sandels12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeiles sieltä Catalyst Control Centerin kautta säätää niitä näyttöjä. Tuosta Winukan omasta härväkkeestä ei oo mihinkään.

4. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli siis tuo toinen näyttö toimii yksin siinä liitännässä, missä se ei toimi toisen kanssa?

5. Tupe77

Tupe77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla 2xVga tuossa koneessa, mutta ei näytönohjaimessa?
    Koneessa taitaa siis olla integroitu näytönohjain ja Radeon 9250?

...Silloin taitaa kyllä olla mahdotonta saada niitä toimimaan yhdessä.

Jaa tämä sivu