Elikkäs olen juuri ostamassa uutta tietokonetta jolla tulen pelailemaan uusimpia pelejä. Minulla on näyttö valmiina jonka olen ostanut jokunen vuosi sitten. Elikkäs haluan asiantuntijoilta tietoa, että pelaako tällä näytöllä vielä hyvin? Tässä linkki kyseiseen näyttöön -> http://www.edukas.fi/tuote.cfm/4623/acer_x222w
Eipä sen näytön toiminta muutu mitenkään uuden koneen myötä. Jos kuva mielyttää niin ei mitään syytä vaihtaa.
Riippuu täysin uudesta koneesta minun mielestäni. Hyvä konehan siinä osaltaan menee hukkaan kun et saa siittä kaikkee irti... Et lähtisin ite kattoo näyttöö koneen perusteel
Itse sen parhaiten tiedät. Jos näyttää riittävän hyvältä niin mikäs siinä. Ja kannattaa muistaa että niin pitkään kun paremmasta ei ole tietoa niin sille ei ole tarvetta. Itellä sama näyttö ja ihan hyvähän tämä. Ainut pikkuvika on valovuoto jonka huomaa häiritsevän peleissä pimeissä tilanteissa. Musta varsinkin reunoilla ei ole mustaa, paremminkin tummanviolettia. Tämä varmasti riippuu eniten yksilöstä että onko vuotoa vai ei. Katselukulmatkaan eivät tietenkään TN-paneelissa erityisemmin vakuuta, mutta riittänee kuitenkin itselle ainakin niin pitkään että 27" FullHD tai 1920x1200 IPS näytöt tiputtaa hintansa/tulevat edes markkinoille.