1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung SyncMaster 2494HM

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi mixxed_up 12.10.2009.

1. mixxed_up

mixxed_up Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tommosta Syncmaster 2494HM näyttöö olisin mahdollisesti ostamassa. Oon lukenu että kuvanlaatu on hyvää tasoa, mutta soveltuuko pelikäyttöön? Jossain ollu puhetta että toi 5ms vasteaika ei oikein riitä.. Ja kertokaa toki muitakin kokemuksia jos teillä sattuu olemaan ko. näyttö :)

2.  
  3. venalaine

venalaine Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Tuota noin... Pari vuotta sitten kaikkien näyttöjen vasteaika oli yli 10ms ja tuolloinkin kyllä taidettiin pelailla. Sanoisin siis, että ei mitään väliä.

4. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse pelailen tolla monitorilla, en ole huomaillut mitään ongelmaa. Aikaisemman monitorin vasteaika oli 10ms tms. ja silläkin pelailin ihan hyvin.

Viimeksi muokattu: 05.11.2009
  5. Zardoner

Zardoner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pihlis onko laatunäyttö? Löytyykö "hurinaa" näytöstä mitä olen lukenut testeistä. Et taustavalo vissiin pitää jotain ääntä.

6. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei pidä mitään ääntä, jos pitää niin laitteessa kyllä taitaa olla vikaa. Itse olen ollut tyytyväinen.

Ainut mitä nyt olen kokenut negatiivisena asiana tästä on se että kun tämän käyttämäni pöydän jalat ovat keskellä eikä reunoissa, niin tuo monitori heiluu jos intoutuu naputtamaan liian kovaa näppäimistöä. Eli tuo jalka ei ole niin vakaa kuin moni on sanonut. Mutta jos tilalle laitetaan 4 jalkainen vakaa pöytä en usko moista ongelmaa esiintyvän.

Tää monitori on ollut itselläni käytössä nyt aika monta kk:ta päivittäin teen tällä AD:n duuneja 8h päivässä ja siihen perään iltaisin pelaan, surffaan ja katon videoita. Olen ollut tyytyväinen tähän.

Viimeksi muokattu: 06.11.2009
  7. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kun sähkölaitteesta puhutaan, niin äänen pitäminen on normaalia ja laitteessa ei ole välttämättä silloin vikaa. Esimerkkinä mm. lakkauksen ollessa hieman liian ohut kelat inisevät jne.

8. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Totta, mutta jos lcd monitori jos pitää sirinää / surinaa vien sen kyllä takaisin liikkeeseen. Itse pidän perus ominaisuutena sitä että monitori on äänetön. Tuosta surinasta muuten sellaista että esim. vahvistin on loistava esimerkki siitä miten laite voi pitää surinaa.

Viimeksi muokattu: 06.11.2009

Jaa tämä sivu