1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras wqhd-näyttö?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Jervine 02.10.2012.

1. Jervine

Jervine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä mitä lähtisitte suosittelee pelaamiseen? Itse olin ajatellut tätä näyttöä

2.  
  3. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    eiköhän ihan millä vain iselle sopivan kokoisella näytöllä pelaile, itse ainakin ostin joskus viewsonicin 19" 2ms viive näytön 4-7v sitten enkä kyllä suoraan sanottuna huomannut niin suurta eroa kaverin koneen mukana tulleeseen halppis näyttöön että lähtisin uudestaan ostamaan mitään ihmeellisen kallista näyttöä.

PS. jos pelaat omaksi iloksi/ajanvietteeksi niinkuin minä pärjäät ihan hyvin sillä 150e näytöllä.

4. Jervine

Jervine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    heti ollaan murskaamassa toisten haaveet:D alkaa vaan ottaa päähän tää iänikuinen full hd.. mukava kattoo läheltä isoa näyttöä kuin ei pikselit erotu. Mutta onhan noilla varmasti jtn eroja!

5. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Onhan tuo komea näyttö. Kannattaa kuitenkin huomioida, että koneesi jaksaa pyörittää pelejä tuon näytön tason mukaisesti.

6. Jervine

Jervine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo meinasin kyllä samalla uuden koneen, so no probleemo. Mutta eikö löydy ehdotuksia?

Jaa tämä sivu