En oo ihan varma meniks tää oikeeseen osioon, mut toivottavasti löytyy apuu. Elikä siis tänään formatoitiin kone, ja sitä ennen NVIDIA oli ihan hyvin tunnistanu mun toisen näytön. Se on tos noin kytketty ja jos meen työpöydälle, ja painan 'Näytön tarkkuus', niin siinä se tunnistaa ihan hyvin nää näytöt. Mut NVIDIA:ssa se ei suostu tunnistaan sitä, ja sen pitäis tunnistaa se koska toi resoluutio on hieman väärin tos toises näytös ja et voin katella jotain HD leffoja niin tarvii sen oikeen reson siihen. Eli, tiiättekö yhtään mistä tää vois johtuu? Pitääks mun asentaa NVIDIA ohjauspaneeli uusiks tai jotain?
Jeh, onhan näitä: - Ihmetellään miksei laitteeseen tule eloa, eikä huomata että töpseli on irti seinästä. Yleensä tämä huomataan vasta siinä vaiheessa kun joku nimenomaan pyytää tarkistamaan että töpseli on seinässä. - Tietokone täytyy välillä bootata, ihan muuten vaan, että saapi uusimmat päivitykset käyttöön tai korjattua jonkun häröilyn, joka hoituu bootilla. Bootin aikana kaikki tiedot poistuvat muistista, myös ne jotka olivat ristiriidassa keskenään. - Ollaan joskus tuttuakin tutumpien asioiden kanssa vähän käkenä, kunnes niille löytyy joku erittäin yksinkertainen ratkaisu, joka useimmiten olisi pitänyt tajuta tehdä heti ekaksi. Jälkeenpäin naureskellaan että miksei sitä tuota keksinyt itse kokeilla heti alkuun.