1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö vilkuttaa digital/analog väliä pelatessa ?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Antifun 16.11.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Antifun

Antifun Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisi tälläinen ongelma pelatessa Warhammer 40,000 Dawn of War II Retribution peliä ja kun tulee paljon actionia kentälle niin näyttö `boottaa`itsensä n 5 sekunnissa ja palaa takaisin peliin. Koneena on´:

NVIDIA GeForce GTX 460
    AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor
    Win 7 64bit
    2x2g muistia
    ( paketin pitäisi olla kunnossa. Viimeisen vuoden toiminut kuin unelma. Kasattu afterdawnin forumeiden perusteella )

Olen yrittänyt myös asentaa uusia ajureita gtx 460 ohjelmalle mutta asennuksen lopussa herjaa tekstiä:
    %1 ei ole kelvollinen win32 sovellus.

Kun aloitan warhammerin pelaamisen niin tulee joka kerta esiasennus,
    Asennetaan: Microsoft directX for windows

Tämä ei kuiteskaan onnistu ja tulee teksti:

C:\\windows\system32\xactengine2_9-dll ei ole tarkoitettu suoritettavaksi Windows-järjestelmässä tai siinä on virhe. Yritä asentaa ohjelma uudelleen käyttämällä alkuperäistä asennustietovälinettä tai ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan tai ohjelmiston toimittajaan.

Pelit olen pääsääntöisesti ostanut steamista. En ole käyttänyt piraatti pelejä koneellani.

Mitä minun tulisi tehdä jotta saisin pelin taas toimimaan normaalista ja ajurit asennettua ?

Viimeksi muokattu: 16.11.2011
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu